در رسانه | موسسه چهارده معصوم (ع) اردبیل ۵۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان توزیع کرد

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل موسسه خیریه چهارده معصوم (ع) اردبیل از اجرای طرح نیکوکاری تامین نان و اطعام نیازمندان، افطاری کودکان خیابانی و دستگیری از فقرا با همکاری نیکوکاران در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: از آغاز شب‌های قدر ۵۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شده است.

علی نصراله زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: موسسه خیریه چهارده معصوم (ع) اردبیل از حلول ماه مبارک رمضان اجرای طرح‌های افطاری برای کودکان کار و خیابانی با حضور و همکاری کارشناسان اداره کل بهزیستی و تامین نان برای نیازمندان حاشیه شهر با همکاری تعدادی از نانوایان و همزمان با شب‌های قدر، توزیع بسته‌های غذایی به مستمندان را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: در برنامه افطاری برای کودکان کار و خیابانی به حدود ۷۰۰ نفر غذای گرم داده شد که هزینه تهیه هر وعده افطاری در حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بود.

مدیرعامل موسسه خیریه چهارده معصوم (ع) اردبیل اظهار کرد: با همکاری تعدادی نانوای نیکوکار در محلات کم برخوردار، چند روز مقداری نان رایگان به نیازمندان داده شد و هزینه تامین آرد مورد نیاز را نیکوکارانی که با موسسه خیریه ما همکاری می‌کنند، تقبل کرده بودند.

نصراله زاده افزود: از آغاز نخستین شب قدر نیز توزیع بسته‌های غذایی را آغاز کرده ایم و ۵۰۰ بسته شامل برنج، گوشت مرغ و روغن توزیع خواهد شد و هر بسته با سه میلیون ریال هزینه از سوی خیران خریداری و در مسجد ابراهیم آباد اردبیل توزیع می‌شود.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه چهارده معصوم (ع) اردبیل در تشریح سایر فعالیت‌های خیرخواهانه این موسسه گفت: در طول سال برای تامین جهیزیه زوج‌های نیازمند و آزادی زندانیان مالی با همکاری نیکوکاران و ستاد دیه استان اردبیل فعالیت می‌کنیم.

نصراله زاده توضیح داد: موسسه ما در خصوص حل و فصل اختلافات خانوادگی و ایجاد صلح و سازش نیز فعال است و در این راستا در داخل موسسه، تشکیلاتی با نام دارالحسینیان ترتیب داده ایم و با همکاری ستاد دیه برای ایجاد صلح و سازش بین طرفین دعوا اقدام می‌کنیم و این برنامه ها کارساز و مفید بوده است.

او گفت: موسسه خیریه چهارده معصوم (ع) اردبیل از سال ۸۸ تاسیس شده و از حمایت و همکاری ۱۰ مددکار و روانشناس و خیران و نیکوکارانی در حوزه‌های تهیه جهیزیه، تامین بسته های غذایی، برقراری صلح و سازش و آزادی زندانیان مالی و جرایم غیرعمد برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا استان اردبیل از سابقه فرهنگی و مذهبی غنی برخوردار است و کارها و برنامه‌های عام المنفعه و کمک‌های مومنانه در این استان بخصوص در ماه‌های رمضان و محرم، با همت مردم نوعدوست، بسیار چشمگیر است.

کد خبر 77314

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد