در رسانه | اردبیلی‌ها در پویش همدلی ۴۵۰ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند

اردبیل - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: پویش عید همدلی جهت جمع‌آوری وجوهات مرتبط با فطریه و کفاره در سال گذشته اجرا شد و اهالی نوعدوست این استان ۴۵۰ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به نیازمندان اهدا کردند.

حامد رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارامیدواری کرد امسال هم اهالی استان در این پویش بیش از سال گذشته همراهی کرده و برای کمک به نیازمندان بهزیستی را یاری کنند.

وی به دغدغه بهزیستی برای حضور مسئولان و مردم در کنار ولی نعمتان اشاره کرد و از اجرای ۱۲ برنامه در خانه‌های مددجویان خبر داد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل ادامه داد: پویش ملی مهرواره در محضر ولی نعمتان یک طرح کلی با همکاری سایر ادارات با محوریت مشارکت جهادی، محله محوری و محرومیت‌زدایی در اردبیل شروع به کار کرده و برنامه‌های مختلفی در زیرشاخه این طرح اجرا شده است.

رضایی افزود: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، جمع آوری کمک‌ها و نذورات، تهیه وسایل جهیزیه و ازدواج برای زوجین و تهیه لوازم ضروری و بهداشتی موردنیاز مددجویان بهزیستی از جمله محورهای این پویش است.

از بعد خانوار در مجموع ۵۸ هزار نفر در استان اردبیل تحت پوشش بهزیستی قرار دارند و در حال حاضر از ۳۸ هزار پرونده موجود در بهزیستی این استان حدود ۳۲ هزار توانخواه از خدمات غیرنقدی، حمایتی و مستمری استفاده می‌کنند.

کد خبر 77141

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد