حضور مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان در مرکز ساماندهی کودکان خیابانی

در راستای حمایت از کودکان کار و خیابانی تبعه ، مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی در مرکز ساماندهی کودکان خیابانی حضور یافت .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ همزمان با ایام ماه مبارک رمضان ، ماه میهمانی خدا و در راستای حمایت از کودکان کار و خیابانی تبعه ، حسین امیر تیموری مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان هرمزگان با همراهی حسن ترکمانی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان و صفورا دریاپیمای هرمزی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس با حضور در مرکز ساماندهی کودکان خیابانی ، ضمن دیدار با کودکان و بازدید از بخش های مختلف ، با فرآیند خدمت رسانی و نحوه پذیرش جامعه هدف این مرکز و چالشها و مشکلات پیش روی پذیرش کودکان اتباع کار و خیابانی آشنا شد.

وی در ادامه از فضاهای فیزیکی دارای قابلیت ایجاد اشتغال برای خانواده های کودکان کار اتباع به منظور جلوگیری از حضور کودکان در خیابان و نیز در راستای توانمندسازی و حمایت از این قشر از جامعه هدف بازدید به عمل آورده و در راستای راه اندازی و تجهیز کارگاه خیاطی ویژه خانواده های کودکان کار اتباع قول مساعدت و همراهی داد.

گفتنی است تامین تجهیزات مورد نیاز جهت راه اندازی کارگاه خیاطی و چرم دوزی با هدف توانمندسازی خانواده های کودکان کار و خیابانی اتباع با رویکرد ایجاد اشتغال ، کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی از مهمترین محورهای مورد بحث در این بازدید بود.

کد خبر 77137

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد