طرح  مهرواره در محضر ولی نعمتان در استان خوزستان افتتاح شد

عصر امروز با حضورمدیر کل بهزیستی و مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان و جمعی از مسئولین و حضور ویدئو کنفرانسی علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور و مدیران کل و معاونین ادارات بهزیستی سراسر کشور و همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام ،در مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست جوادالائمه شهرستان اهواز ، آیین افتتاحیه طرح مهرواره در محضر ولی نعمتان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان ؛ مهران کریمیان مدیرکل بهزیستی خوزستان در این باره بیان کرد:  طرح ضیافت مهرواره در محضر ولی نعمتان با شعار " #لبخند_ بسازیم" همزمان در سراسر استان  از نیمه ماه مبارک رمضان تا عید فطر و در ادامه از آغاز دهه کرامت (ولادت حضرت معصومه (س)) تا عید غدیر با همکاری مراکز مثبت زندگی در سطح محلات استان   اجرا خواهد شد.
وی هدف اصلی  این طرح را ایجاد تعامل  بین مراکز مثبت زندگی با مجموعه ها و کنشگران مردمی محله در راستای حل مسائل جامعه هدف بهزیستی با رویکرد محله محوری دانست و گفت: اهداف فرعی طرح نیز شامل ؛امید افزایی در میان جامعه هدف از طریق پیگیری رفع مسائل شان، حل مسائل و نیازهای خرد مددجویان تحت پوشش، تشکیل شورا و شبکه فعالین محلات و ایجاد وحدت رویه و همدلی بین آنها،دغدغه سازی و حساس سازی مجموعه ها و کنشگران مردمی محلات  نسبت به جهت دهی نظام مسائل مددجویان ،تعریف نقش محوری برای مردم محله در حل مسائل شان و پای کار آوردن آنها و ایجاد و تقویت روحیه ی تکافل اجتماعی در میان مراکز مثبت زندگی می شود.

کریمیان   افزود: در اجرای این طرح هم افزایی ازطریق همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی (طرح محله همدل)، گروه های جهادی دانشجویی و حوزوی، پایگاه های بسیج(طرح محلات اسلامی)،بسیج دانشجویی، کانون های فرهنگی و هنری مساجد ، بنیاد خاتم الاوصیا ، هیات های مذهبی ، حسینیه ها و ... ایجادمی شود.

مدیر کل بهزیستی خوزستان  اولویتهای این برنامه را کمک به تامین مسکن ،معیشت، درمان ،   جهیزیه و ازدواج، ارائه خدمات آموزشی ، برنامه های  فرهنگی و ورزشی و... عنوان کرد.


 

کد خبر 76827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد