رودان | تجلیل از بازنشستگان ، جانبازان و خانواده شهدا

هم زمان با میلاد مسعود امام سجاد (ع) ، رییس بهزیستی شهرستان رودان ، به پاس سی سال خدمت رسانی ، از بازنشستگان تجلیل و تقدیر کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ حمیده بازگشا جاودان، همزمان با میلاد مسعود امام سجاد (ع) و اعیاد شعبانیه ، با حضوردر مراسم تکریم از بازنشستگان ، به پاس سی سال خدمت رسانی ، از آنان تجلیل و تقدیر کرد .

وی ضمن خیر مقدم و تقدیر از زحمات سی ساله کارکنان بازنشسته اظهار داشت: دوران بازنشستگی زمان نشستن با آرامش، شادی و به دور از دغدغه های زندگی است.

رییس بهزیستی رودان در جمع صمیمی کارکنان و بازنشستگان گفت: ارتقا جایگاه اجتماعی بازنشستگان و پیشکسوتان جامعه که بهترین روزهای عمر خود را صرف خدمت به این مرز و بوم کرده‌اند وظیفه همه مسئولین و دستگاه‌های اجرایی است.

حمیده بازگشا جاودان همچنین به مناسبت روز جانباز همراه با پاسداشت بازنشستگان، از همکار جانباز و برادر شهید نیز تجلیل کرد.

رییس بهزیستی رودان در این باره گفت : همه دارایی و امنیت کشور مرهون خون پاک شهدا و ایثارگری مجاهدان است.

وی حضور در جمع خانواده شهدا را افتخار دانست و اظهار کرد: تکریم و تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران مورد تاکید دولت است .همکاران سرکشی از خانواده شهدا را مورد توجه قرار دهند زیرا والدین و فرندان مکرم شهدا یادگاران انقلاب اسلامی هستند که وجودشان مایه خیر و برکت است.

کد خبر 74891

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد