نشست مشترک مسئولین بهزیستی هرمزگان و خیرین استان

در راستای استفاده از ظرفیت خیرین و مشارکت جمعی در رفع مسائل و مشکلات مددجویان بهزیستی ، نشست مشترک مسئولین بهزیستی هرمزگان و خیرین استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در راستای استفاده از ظرفیت خیرین و مشارکت جمعی در رفع مسائل و مشکلات مددجویان بهزیستی ، نشست مشترک معاونین و مسئولین بهزیستی هرمزگان و تعدادی از خیرین و روسای موسسات خیریه استان در سالن جلسات دفتر مدیریت بهزیستی استان برگزار شد.

در این جلسه معاونین بهزیستی استان به بیان عملکرد و شرح اقدامات معاونت ها و ذکر چالش ها و نیازهای حوزه مددجویی پرداختند .در ادامه ابعاد مختلف همکاری خیرین و موسسات خیریه برای خدمت رسانی هر چه بهتر به جامعه هدف سازمان بهزیستی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است هماهنگی در معرفی و ارائه خدمت به مددجویان نیازمند به درمان ، معیشت ، مسکن و ... بین بهزیستی استان و موسسات خیریه به منظور جلوگیری از هرگونه موازی کاری ، ثبت اطلاعات و نوع خدمت دریافتی مددجویان در سامانه ، برگزاری جلسات شورای مشارکت ها با حضور خیرین و هماهنگی با اداره کل دارایی و امور مالیاتی استان به منظور رایزنی در خصوص موانع و مشکلات سد راه خیرین در زمینه مالیات بخشی دیگر از میاحث مطرح شده در این نشست بود.

در پایان از همراهی و مساعدت خیرین و موسسات خیریه با اهدای لوح ، تجلیل شد.

کد خبر 72120

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد