برگزاری شورای هماهنگی و پیگیری مناسب سازی اماکن و ابنیه عمومی شهرستان بیجار

سومین جلسه شورای هماهنگی و پیگیری مناسب سازی اماکن و ابنیه عمومی شهرستان بیجار در سال جاری، در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، در این جلسه که با حضور فرماندار و اعضای شورا تشکیل شد در زمینه مناسب سازی اماکن به مصوبات جلسه قبل و اقدامات انجام شده ادارات پرداخته شد.

در ابتدای جلسه محمد میرزایی رئیس اداره بهزیستی از همکاری و انجام مناسب سازی در اداره بیمه سلامت، شرکت توزیع نیروی برق و درمانگاه تامین اجتماعی و ...  قدردانی و ضمن تشریح اقدامات انجام شده طی 6 ماهه اول سال به مصوبات سه ماهه اول و دوم  ستاد و کمیته مناسب سازی و اقدامات و پیگیری‌های به عمل آمده اشاره کرد و موانع و مشکلات پیش روی مناسب سازی را بیان نمود.

در ادامه، احمدرضا قاسمی فرماندار شهرستان بیجار از اقدامات به عمل آمده در زمینه مناسب سازی قدردانی نمود و بر امر مناسب سازی و انجام هر اقدامی که منجر به تسهیل پذیری عبور و مرور معلولان در سطح جامعه گردد تاکید کرد.

در ادامه، اعضای شورای حاضر درجلسه به ویژه سازمان‌های مرتبط با مناسب سازی همچون شهرداری و نظام مهندسی و بنیاد مسکن و راه شهرسازی و ... نظرات و پیشنهادات خود را ارائه نمودند.

در پایان اعضای جلسه، ارائه گزارش از وضعیت معلولان- جانبازان و تعداد افراد ویلچر نشین تحت پوشش بهزیستی و بنیاد شهید شهرستان بیجار به فرمانداری، اختصاص درصدی از اعتبارات عمرانی دستگاهها در طول سال به امر مناسب سازی، بررسی وضعیت مناسب سازی مساجد و بانک‌ها و ارسال نقشه های ساخت و ساز اماکن عمومی، مجتمع های عمومی، تجاری و ... به کمیته تخصصی مناسب سازی را به تصویب رساندند.

کد خبر 70680

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد