بهزیستی هرمزگان و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تفاهم نامه همکاری امضاء کردند

با هدف گسترش تعاملات برون سازمانی ، استفاده از ظرفیت ها و فرصت های موجود و خدمت رسانی به جامعه هدف ، بهزیستی هرمزگان و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تفاهم نامه همکاری مشترک امضاء کردند .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان؛ با هدف گسترش تعاملات برون سازمانی ، استفاده از ظرفیت ها و فرصت های موجود و خدمت رسانی به جامعه هدف ، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان و حجت الاسلام حسین مهدیان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ضمن دیدار و گفتگو ، تفاهم نامه همکاری مشترک امضاء کردند .

در این نشست که در محل دفتر مدیریت بهزیستی استان برگزار شددر ابتدا هر یک از معاونین حوزه های تخصصی به معرفی برنامه ها و ماموریت های تخصصی و حمایتی بهزیستی پرداختند.

در ادامه سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان ، ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان را از مهمترین اهداف سازمان عنوان کرد و افزود :امیدواریم با استفاده از ظرفیت خیرین و واقفین شاهد اتفاقات خوبی در این عرصه ها باشیم.

جهانشاهی با اشاره به تعدد وظایف و جامعه هدف بهزیستی گفت : بهزیستی به تنهایی نمی تواند پاسخگوی رفع همه مشکلات و نیازمندی های گروههای مختلف هدف باشد و امید است با همراهی و همکاری مجموعه اوقاف خدمات گسترده تری به مددجویان و افراد دارای معلولیت تحت حمایت داشته باشیم.

حجت الاسلام حسین مهدیان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان نیز در این نشست با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت : مجموعه اوقاف و امور خیریه یک نهاد باسابقه در جامعه است که از دیرباز مشغول خدمت رسانی به گروههای مختلف اجتماع می باشد که تا به امروز این سنت حسنه در تمامی لایه های اجتماع ساری و جاری است و وظیفه ما به عنوان متولیان وقف اجرای صحیح و دقیق نیات واقفین می باشد .

مدیرکل اوقاف و امور خیریه اضافه کرد : یکی از مسائلی که مهم و حائز اهمیت  است هدفمند کردن نیات واقفین است که باید در جای صحیح مورد استفاده قرار گیرد .

وی در ادامه به معرفی طرح ها و برنامه های اوقاف در حوزه های مختلف پرداخت و تصریح کرد : طرح شمیم خدمت یکی از این طرح هاست که در حال حاضر در تمامی بقاع متبرکه در سطح استان در حال اجرا می باشد و ظرفیت و فرصت مناسبی برای گروههای هدف سازمان بهزیستی در زمینه هایی اشتغال ، راه اندازی بازارچه های خیریه و بازاریابی جهت فروش محصولات تولیدی می باشد و اگر بهزیستی در این طرح سهیم باشد این برنامه با قوام و دوام بیشتری اجرا می شود .

گفتنی است در پایان این دیدار نیز مدیران کل بهزیستی و اوقاف و امور خیریه استان در راستای بهره مندی هر دو دستگاه از ظرفیتها و فرصتهای موجود تفاهم نامه همکاری مشترک امضاء کردند .

کد خبر 70583

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد