بازدید امام جمعه از بهزیستی شهرستان خلخال

در آستانه هفته معلولان، امام جمعه خلخال از اداره بهزیستی شهرستان، بازدید نمود.

امام جمعه شهرستان خلخال از اداره بهزیستی بازدید و با سرپرست اداره بهزیستی دیدار و گفتگو کرد.  

حجت الاسلام والمسلمین کریم ا... اسدی با حضور در اداره بهزیستی خلخال، ضمن تقدیر از زحمات پرسنل این اداره، گفت: یکی از مهترین دلایل مراجعات مردمی به مسئولین، موضوع تامین مسکن بوده و نهادها و سازمان های مسئول در این زمینه باید برای رفع این مشکل دست به دست هم دهند تا این مسئله رفع گردد.

 وی با تاکید بر ضرورت همکاری و مشارکت مسئولین، بر پیگیری اقدامات پیشگیری و آموزشی بیشتر در سطح شهرستان و با جدیت بیشتر تاکید نمود.

امام جمعه خلخال با اشاره به اهمیت آموزش و برنامه های پیشگیری گفت: رشد کمّی و کیفی برنامه های پیشگیری و آموزشی در زمینه اعتیاد و آگاه سازی نوجوانان و جوانان باید با جدیت بیشتری دنبال گردد.

اسدی با اشاره به اهمیت تبلیغات و ضرورت آشنایی جامعه با خدمات بهزیستی، عنوان کرد: وقتی کسی واجد شرایط است و باید از خدمات بهزیستی بهره مند شود، نباید پشت نوبت بماند.     

 در این جلسه، سرپرست اداره بهزیستی شهرستان حلخال گزارش مختصری از اقدامات و آخرین آمار فعالیت بخش های مختلف و خدمات بهزیستی ارائه کرد و از حمایت های امام جمعه محترم و تخصیص اعتبار مدیرکل بهزیستی استان در جهت حمایت های مالی مستمری بگیران پشت نوبت شهرستان خلخال تقدیر و تشکر نمود.

لازم به ذکر است: که در بزرگداشت هفته معلولین و با تخصیص اعتبار ویژه از سوی بهزیستی استان و با حمایت های  مدیر کل، معاونت توانبخشی بهزیستی استان و پیگیری سرپرست شهرستان تمامی مددجویان واجد شرایط، پشت نوبتی واحد توانبخشی و افراد دارای معلولیت از حمایت های مستمر سازمان برخوردار شدند.           

کد خبر 69949

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد