در رسانه | معضل اعتیاد در اردبیل ‌بسیار جدی است

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: در راستای افزایش و ارتقای سلامت اجتماعی شهروندان برنامه‌های مختلفی در فرهنگسرای شهرداری برگزار و اجرای برنامه‌ها افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حامد رضایی عصر امروز در سومین جلسه هم افزایی دستگاههای فرهنگی استان که با حضور معاون وزیر دادگستری کشور و مدیران کل فرهنگی و اجرایی در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر اردبیل برگزار شد اظهار داشت: هم افزایی و همکاری نهادهای اجتماعی و فرهنگی با یکدیگر قطعا بر مسیر توسعه فرهنگی و اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی موثر است.  

وی ضمن تقدیر از تلاشهای شهردار و اعضای شورای شهر اردبیل در مناسب سازی معابر شهری  برای سالمندان، معلولان و کودکان گفت: در سال جدید با اهتمام ویژه مجموعه مدیریت شهری شاهد مناسب سازی معابر در راستای احترام به حقوق شهروندی قشر سالمندان و شهروندان کم توان جسمی شدیم.  

مدیرکل ‌بهزیستی استان اردبیل همچنین با بیان اینکه سازمان فرهنگی اجتماعی و مدیریت ارتباطات شهرداری تعامل و همکاری ویژه ای را با اداره بهزیستی استان در اجرای برنامه های اجتماعی در فرهنگسراها دارد؛ افزود: لازم است از زحمات این همکاران در شهرداری اردبیل تقدیر و تشکرکنم.

رضایی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای مجموعه مدیریت شورابیل و مدیر این مجموعه توریستی و تفریحی در تسریع عملیات عمراین احداث پارک معلولین و پارک مخصوص کودکان اوتیسم، گفت: عملیات عمرانی این پارک ها در شورابیل آغاز شده و طی چند ماه آینده در اختیار شهروندان این قشر قرار خواهیم داد.

مدیر کل ‌بهزیستی استان اردبیل با بیان اینکه معضل اعتیاد در اردبیل یک معضل بسیار جدی است گفت: در فرهنگسراهای شهرداری اردبیل  در این حوزه اعتیاد کارگاههای آموزشی و و دوره های تخصصی برای پیشگیری از این معضل مبتنی بر مطالعات هر هفته در حال برگزاری است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای مجموعه مدیریت شورابیل و مدیر این مجموعه توریستی و تفریحی در تسریع عملیات عمراین احداث پارک معلولین و پارک مخصوص کودکان اوتیسم، گفت: عملیات عمرانی این پارک ها در شورابیل آغاز شده و طی چند ماه آینده در اختیار شهروندان این قشر قرار خواهیم داد.

کد خبر 67915

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد