داده های آماری بنیادی ترین اصل برای برنامه ریزی است

سرپرست مرکز فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی، تحول اداری و توسعه خدمات بهزیستی گفت: داده های آماری بنیادی ترین اصل برای برنامه ریزی است و همکاری و همفکری همکاران علاقمند و آگاه از جمله کارشناسان تلاشگر آمار و برنامه ریزی درکسب موفقیت های سازمانی دارای ارزش و اهمیت وافر است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان حسین بافری در مراسم تجلیل از کارشناسان حوزه آمار عنوان کرد: سازمان بهزیستی با 42  سال سابقه فعالیت در زمینه افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار و کودکان بی سرپرست و بد سرپرست و... تلاش کرده است تا با همراهی و همکاری سایر بخش ها و هم راستا با نظام آماری کشور و در قالب توسعه و مدرن سازی نظام جامع آماری، برنامه های آماری سازمان را دنبال کند.

وی افزود: امروزه عملکرد بلند مدت و چشم انداز سازمان ها منوط به داده ها و اطلاعاتی است که ماهیت سمت و سوی حرکت سازمان را بطور کامل تغییر می‌دهند و به عبارت دیگر، بدون کوچکترین تردیدی می‌توان اذعان کرد در دنیای امروزی یکی از شاخص‌های ارزیابی سازمانها داشتن نظام و فرآیند کمی و کیفی فعالیت های آماری است. و بدون در دست داشتن آمار کافی، دقیق و به‌هنگام، سیاستگذاری، برنامه‌ریزی، تعیین اهداف، راهکارها و فعالیت‌ها و در نهایت ارزیابی نتایج مربوطه امکان‌پذیر نیست.

باقری تاکید کرد: یادآوری اهمیت استفاده از آمارهای رسمی جهت تصمیم سازی، دیده بانی و پایش در سازمان ها تاکید بر جایگاه مهم آن در میان تصمیم‌گیران و سیاست‌گذاران در بالاترین سطوح سازمانی و دولتی و توجه ملی به آن است و در این میان همکاری، همفکری و پیگیری کارشناسان  آمار در جمع آوری، دسته بندی و تحلیل آنها برای کسب موفقیت های سازمانی نقش پررنگ و ارزشمندی دارد.

کد خبر 67529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد