برگزاری مراسم گرامی داشت روز جهانی نابینایان

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان از تحت پوشش قرارگرفتن بیش از 2 هزار و 857 نفر از نابیناین در سطح استان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان مراسم گرامی داشت روز جهانی نابینایان با شعار " اجرای قانون حمایت ازحقوق معلولان، نوید بخش حضور اجتماعی نابینایان "  با حضور گرم برخی از مسئولین دستگاههای اجرایی استان و خانواده های افراد دارای معلولیت ( روشندلان تحت پوشش ) در محل تالار دریای اردبیل برگزار شد .

 حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان در آیین نکوداشت روز جهانی عصای سفید با عنوان این مطلب که خدمات سازمان از جنبه حمایتی به  سمت مطالبه گری سوق یافته است گفت: امروزه به حمداله در سایه تلاشهای تمامی دست اندرکاران نظام و افزایش سطح آگاهی های عمومی، خدماتی که از سوی سازمان به افراد جامعه هدف ارائه می گردد اغلب به سمت مطالبه گری و پیگیری دغدغه های ولی نعمتان پیش رفته است .

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی مبنای خدمات خود را معطوف به توجه اجتماع محور در برنامه های مختلف نموده است گفت: با توجه به سیاستهای سازمان در قبال افراد جامعه هدف بویژه افراد دارای معلولیت، بحث اجتماع محور بودن و مشارکت اجتماعی افراد جامعه هدف به یکی از مسائل و مطالبات جدی تبدیل گردیده است .

 رضایی اظهار داشت : همه با هم باید تلاش کنیم تا گفتمان این ولی نعمتان در تمامی صحنه های و عرصه های اجتماعی با جان و دل شنیده شده و مطالبات به حق این بزرگواران ارزش گذاری و تکریم گردد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این مطلب که تعداد 2 هزار و 857 نفر از روشندلان، تحت پوشش سازمان قرار گرفته اند گفت: از این تعداد یک هزار و 975 نفر جزو افراد مستمری بگیر بوده و مابقی این عزیزان هم از سایر خدمات سازمان بهره مند می گردند.

 این مقام مسئول افزود: امروز دغدغه اصلی و جدی افراد دارای معلولیت در رابطه با همکاری همه جانبه تمامی دستگاههای اجرایی در احقاق حقوق معلولان و ارج نهادن به مطالبات جامعه هدف می باشد لذا تمام سعی ما بر این است تا با یاری شرکای اجتماعی سازمان، همراهی و مشارکت سایر نهادها و انجمن ها بتوانیم خدمات مطلوب تری ارائه نماییم .

 گفتنی است : اجرای سرود، دکلمه و تجلیل از نابینایان موفق در زمینه های مختلف علمی، تحصیلی، فرهنگی، ورزشی، قرآنی و برپایی میز خدمت  از دیگر برنامه های این مراسم بود .

کد خبر 66843

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد