پیام مدیرکل بهزیستی استان کرمان به مناسبت روز جهانی پاراالمپیک

دکتر علیرضا وحیدزاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان به مناسبت روز جهانی پاراالمپیک پیامی را صادر کرد، در بخشهایی از این پیام آمده است:

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، ایجاد همبستگی وتعامل سازنده در بین جوامع مختلف بشری با فراهم شدن فضاهای تبادل صمیمیت ، گره دادن مشترکات فرهنگی وبسیاری شاخصهای دیگرمیسّر می شود ویکی از ارزشمندترین وموثرترین این موقعیتها رویدادهای جهانی وبین المللی در عرصه های مختلف ورزش است .

گردهمآیی باشکوه افراد دارای معلولیت ومحدودیتهای مختلف جسمی وذهنی وبینایی و شنوایی و... در قالب تیمهای مختلف ورزشی  وخلق شگفتیهای بی نظیری که توسط آنان درمیادین گوناگون ورزشی خلق می شود، نشان از قدرت وتاثیر شگرف اراده و توان مقابله جانانه با یاس و نا امیدی در وجود انسان دارد .

روز جهانی و هفته ملی پارالمپیک فرصت مغتنمی است تا با ارج نهادن به تلاش وهمت مثال زدنی افرادی که بی توجه به محدودیتها ی ظاهری خود از یکسو وتنگناهای امکانات از سوی دیگر ، مسیر پر مانع فتح قله های موفقیت را پشت سر میگذارند ،زحمات این عزیزان را پاس داشته وآنها را به عنوان الگوهای موفق  به جامعه معرفی نماییم.  

اینجانب از سوی خود وهمه تلاشگران عرصه رفاه اجتماعی در خانواده بزرگ بهزیستی استان کرمان با تبریک فرا رسیدن هفته پا را المپیک ، همت والای قهرمانان و پهلوانان پارالمپیکی استان را می ستایم و برای همه آنانی که برای پیشبرد اهداف عالیه جامعه ورزش کشور به  ویژه ورزش افراد دارای معلولیت ، تلاش دلسوزانه و بی وقفه دارند آرزوی سربلندی وموفقیت روز افزون دارم .

علیرضا وحیدزاده

مدیرکل

کد خبر 66680

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد