گرامی داشت روز جهانی کودک / افتتاح کلینیک دندانپزشکی شیر خوارگاه

همزمان با آیین گرامیداشت روز جهانی کودک، کلینیک دندانپزشکی شیرخوارگاه نور احسان تبریز با حضور مدیرکل بهزیستی استان و خیر موسس کلینیک افتتاح شد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی ضمن تبریک این روز با بیان اینکه پیام سال نو این سال" حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی می باشد ابراز داشت: این کلینیک با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال توسط خیر و دندانپزشک نیکوکار دکتر اسد زاده در این شیر خوارگاه راه اندازی شده است  و در صورت نیاز به کلیه فرزندان مقیم خانه های بهزیستی استان خدمات دندانپزشکی را ارائه خواهد کرد.

افتتاح کلینک دندانپزشکی شیر خوارگاه نور احسان

دکتر صحاف در این آیین ضمن تجلیل از دکتر اسدزاده اظهار داشت: در حال حاضر نزدیک به ۳۵۰ کودک در ۲۴ مرکز امور شبه خانواده استان نگهداری شده و همزمان ۱۶۰۰ کودک نیز با حمایت بهزیستی نزد بستگان نگهداری شوند.

وی خیرین استان را همراه همیشگی این اداره کل در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی عنوان کرد و ادامه داد: در سال گذشته مشارکت های مردمی بهزیستی استان همپای اعتبارات دولتی بوده است و موسسات خیریه نیز نقش مهمی را در این راستا ایفا می کنند که فعالیت های نوآورانه موسسه خیریه نور احسان در این خصوص ستودنی است.

صحاف همکاری دندانپزشکان خیر در سطح استان را نیز یاد آور شده و ابراز داشت: قشر قابل توجهی از پزشکان و دندانپزشکان در سطح استان با ادارات بهزیستی در رسیدگی به اقشار کم برخوردار تحت پوشش این اداره کل همکاری می نمایند.

کد خبر 66459

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد