خیرین همدانی به پویش مشق مهر  بهزیستی بپیوندند

معاون مشارکتهای مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان از خیرین استان دعوت کرد تا با پیوستن به پویش مشق مهر ترویج فرهنگ علم و دانش، احسان و نیکوکاری و یاری به نیازمندان مشارکت کنند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان همدان عزیزی معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان  با بیان اینکه این پویش تا نیمه مهر ماه   ادامه خواهد داشت اظهار کرد: از تمامی خیرین ودوستداران علم و دانش دعوت می‌کنیم تا در کنار کمک‌های مومنانه، از فرصت کمک به نیازمندان غافل از تحصیل و با پیوستن به پویش مشق مهر بخشی از کمک های خود را به اقشار آسیب پذیر و افراد نیازمند و کم برخوردار اختصاص دهند.

وی افزود:با توجه به فرا رسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید و کمک به فرزندان و نیازمندان جامعه هدف جهت جمع آوری و توزیع کمک های خیرخواهانه خیرین در قالب تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان بی سرپرست وبی بضاعت  و کمک های غیرنقدی(نوشت افزار، کیف مدرسه و ...)  در جهت شروع و ادامه تحصیل هر خیر و  شخص به اندازه توان خود خدمتی را به جامعه هدف  ارائه نماید.

عزیزی افزود: خیرین نیکوکار می توانند از شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۹۲۷۸۳۹۳ و شماره حساب ۴۱۶۵۰۳۴۵۴۱۷۲۴۰۱۱ برای کمک اقشار آسیب پذیر و نیازمندان استفاده کنند.

کد خبر 65545

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد