بندرعباس |بازدید سرپرست بهزیستی بندرعباس از مرکز خانه امن زنان

همزمان با گرامیداشت هفته دولت ، سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس از مرکز خانه امن زنان بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به مناسبت آخرین روز از بزرگداشت  هفته دولت صفورا دریا پیمای هرمزی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس در مرکز خانه امن زنان حضور یافت و ضمن تبریک هفته دولت و  تقدیر از تلاشهای شبانه روزی کارکنان این مجموعه ، نحوه پذیرش و فرآیند خدمت رسانی به مقیمان در این  مرکز را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس در این بازدید از بخشها و قسمت های مختلف این مجموعه دیدن کرد .

صفورا دریا پیما چالش ها و  مشکلات پیش روی این مرکز در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف را بررسی و راهکارهایی در این خصوص ارائه داد.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس ، تامین محل امن  برای زنان و  دختران  خشونت دیده و فرزندان آنها،  مداخله در  وضعیت فرد خشونت دیده به منظور ارتقاء توانمندی و پیشگیری ، شناسایی آسیب های مرتبط با زنان دختران، اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی عمومی در رابطه با زنان و ارائه راهکار را از اهداف راه اندازی خانه امن توسط سازمان بهزیستی برشمرد.

وی خدمات این مرکز را شامل : مددکاری اجتماعی،  روانشناسی ، روانپزشکی و  حقوقی عنوان کرد و افزود : در این مرکز مادران می‌توانند به همراه فرزندان دختر خود بدون در نظر گرفتن محدودیت سنی و پسران زیر سن ۱۲ سال در این مرکز پذیرش و مورد حمایت قرار گیرند.

کد خبر 64774

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد