بندرعباس | بازدید از مراکز نگهداری معلولین ذهنی بهزیستی بندرعباس

همزمان با گرامیداشت هفته دولت ، دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس در معیت مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان از مراکز نگهداری معلولین ذهنی حبیب ابن مظاهر و بیت النبی(ص) بازدید به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ همزمان با نکوداشت  هفته دولت و نیز به  منظور استفاده از ظرفیت ها و فرصت های موجود در صنایع ،شرکت‌ها و معادن در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان بهزیستی ، علیرضا احمدی منش دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس با همراهی دکتر عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان و جمعی از مدیران ارشد این مجموعه در مراکز نگهداری از معلولین  ذهنی حبیب ابن مظاهر و بیت النبی ( ص ) حضور یافته و ضمن تبریک گرامیداشت هفته دولت از مقیمان در این مراکز از نزدیک عیادت و دلجویی کردند.

حاضرین در ادامه این دیدار با توضیحات صفورا دریا پیمای هرمزی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس با  نحوه پذیرش و فرآیند خدمت رسانی به  افراد دارای معلولیت ذهنی در این مراکز آشنا شده و در جریان چالش ها ، مشکلات و موانع پیش روی این مراکز در زمینه خدمت رسانی به توانخواهان دارای معلولیت ذهنی قرار گرفتند.

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در جریان حضور در مراکز نگهداری از معلولین ذهنی حبیب ابن مظاهر و بیت النبی ( ص ) اظهار داشت: ظرفیت ها و پتانسیل بسیار خوبی در زمینه خدمت به افراد دارای معلولیت و اقشار تحت حمایت سازمان  در استان وجود دارد که بهزیستی  باید با  شناسایی این فرصت ها از این منابع در جهت مساعدت و حمایت از جامعه هدف تحت  پوشش خود بهره مند گردد.

علیرضا  احمدی منش در بخش دیگری از سخنان خود افزود:  بسیاری از شرکت‌ها و صنایع آماده خدمت به محرومین و نیازمندان می باشند .

این مقام مسئول  اضافه کرد: خدمت به مستضعفین و افراد کم برخوردار و نیازمند جامعه به ویژه افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی که در مراکز نگهداری می گردند باید از حمایت شرکت ها و صنایع برخوردار باشند.

 وی  گفت: شرکت فولاد هرمزگان در این زمینه نگاه مسئولانه تری دارد و در موضوع عمل به  مسئولیت‌های اجتماعی خوش درخشیده و کارنامه قابل قبولی را دارا می باشد.

 دکتر عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در تکمیل سخنان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تصریح کرد: شرکت فولاد هرمزگان در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود از هیچ گونه تلاش و کوششی در جهت  خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان بهزیستی دریغ نخواهد ورزید.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان اظهار  کرد :خدمت به نیازمندان و معلولین دارای اجر اخروی و معنوی بسیار است که  این تفکر ، فولاد هرمزگان را در مسیر خدمت رسانی به این قشر از افراد جامعه راسخ تر می نماید.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس از  حضور و حمایت همه جانبه مجموعه قضایی و شرکت فولاد هرمزگان در مراکز بهزیستی تشکر و قدردانی نمود و افزود: همراهی و حمایت شرکت ها و صنایع  نقطه عطف و مایه دلگرمی سازمان در پیشبرد اهداف خود و خدمت رسانی مطلوب تر و شایسته تر به جامعه هدف می گردد.

 بازدید کنندگان در جریان  حضور در این مراکز از بخش ها و قسمتهای  مختلف دیدن کردند و از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولین، مربیان و پرسنل مراکز نگهداری از معلولین ذهنی تشکر و قدردانی نموده  و در زمینه همکاری در مرتفع نمودن مسائل و مشکلات مطرح شده قول مساعد دادند.

 شایان ذکر است: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان پس از بازدید از مراکز نگهداری از معلولین ذهنی در ادامه با همراهی مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان و جمعی از مدیران ارشد این مجموعه از پروژه درحال احداث مرکز جامع خدمات توانبخشی مرکز بیت النبی (ص) بازدید به عمل آورده و با توضیحات سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس در جریان موانع پیش روی تکمیل این پروژه عمرانی قرار گرفتند .

صفورا دریاپیمای در این باره توضیح داد:ساختمان جدید مرکز جامع خدمات توانبخشی مرکز بیت النبی (ص) در زمینی به مساحت ۷۵۶ متر مربع و  زیر بنای ۱۵۰۰ متر در حال احداث است .این زمین توسط اداره مسکن و شهرسازی تامین گردیده که از زمان واگذاری با مشارکت و حمایت جمعی از خیرین نوع دوست ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

کد خبر 64591

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد