به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان یزد، در راستای پاسخگویی مدیران به مطالبات مردمی و افکار عمومی و به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت از طریق سامانه سامد، دکتررضا ابهت؛ مدیر کل بهزیستی استان یزد روز چهارشنبه 5 مرداد ماه ساعت ۹ الی ۱۱ صبح با حضور در مرکز ارتباطات مردمی استانداری به صورت مستقیم از طریق خط ۱۱۱ به درخواستها و شکایات مردمی مرتبط با بهزیستی پاسخ می دهد.
مدیرکل بهزیستی استان یزد چهارشنبه 5 مرداد ماه از طریق خط تلفنی ۱۱۱ پاسخگوی درخواستها و شکایات مردمی است.
کد خبر 62524
نظر شما