توانمندسازی، مددجویان  را به مشاوران بهزیستی بدل کرده است

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: بهزیستی تلاش کرده  تا بستر لازم برای توانمند سازی و ارتقاء سطح تحصیلی فرزندان خانواده های نیازمند و افراد دارای معلولیت را فراهم نماید و امروز توانمندسازی جامعه هدف توانسته، مددجویان را به مشاوران بهزیستی بدل کند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان سلمان حسینی در همایش برترین ها و تجلیل از شرکای اجتماعی و جامعه هدف برتر بهزیستی و جشن عید غدیر که در فرهنگسرای زندگی برگزارشد، افزود: توانمندسازی مددجویان در قالب حمایت های اشتغالزایی و تحصیلی هدف اصلی و محوری سازمان بهزیستی است و بهزیستی بر این امر تاکید ویژه‌ای دارد.

وی اضافه کرد: توانمندسازی صرفاً پرداخت پول نیست و شامل راهنمایی، آموزش، کمک به تحصیل، ایجاد شغل برای مددجویان و ... است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان خاطرنشان کرد: یکی از اهداف ما این است که دیگر مددجو یا فرد معلول بازمانده از تحصیل نداشته‌ باشیم و همه افراد جامعه هدف بهزیستی به عنوان افراد با سواد مطرح شوند.  
وی تلاش برای ‌فراهم ساختن امکان برخورداری از خدمات آموزشی و آماده سازی شغلی، رشد و ارتقای مددجویان بهزیستی به لحاظ فکری، جسمی، مالی و معیشتی را از رویکردهای جدید این مجموعه برشمرد و افزود: بر همین اساس طرح های مختلفی در دست اجرا است که می توان طی چند سال نسبت به تحقق این اهداف امیدوار بود، تا مددجو با حمایت های بهزیستی بتواند روند عادی زندگی خود را تداوم بخشد.
در پایان مراسم از شرکای اجتماعی و خانواده های تحت پوشش دارای نخبه و جامعه هدف برتر بهزیستی و سادات تقدیر گردید.

کد خبر 61318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد