برگزاری اولین جلسه هم اندیشی رسانه و فضای مجازی دربهزیستی استان اردبیل

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان از تشکیل شورای هم اندیشی رسانه و فضای مجازی در بهزیستی استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، اولین جلسه هم اندیشی رسانه و فضای مجازی با حضور مدیرکل و برخی از صاحب نظران ونمایندگان فعال در حوزه های تخصصی بهزیستی استان برگزار شد.

 در این نشست حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان با اظهار این مطلب که برخی از خدمات و فعالیتهای سازمان نیازمند آگاهسازی و اطلاع رسانی گسترده به آحاد جامعه و افراد جمعیت هدف دارد گفت: یکی از راهکارهای معرفی خدمات ارائه شده و تنویر افکار عمومی بهره گیری از ظرفیتهای رسانه و فضای مجازی است.

 مدیرکل بهزیستی استان فضای مجازی را با توجه به عصر ارتباطات و اطلاعات در معرفی، تبلیغ و برجسته سازی اهداف یک سازمان، بسیار مهم و قابل توجه دانست وگفت: استفاده از دانش، و تجربیات دست اندرکاران رسانه و فضای مجازی در بسیاری از موارد می تواند راهگشا بوده و اعتماد سازی مردم را در پی داشته باشد.

رضایی هدف از تشکیل شورای هم اندیشی رسانه در بهزیستی استان را بارش افکار، جمع آوری دانش و معلومات رسانه ای و معرفی خدمات ارائه شده به آحاد مردم عنوان کرد وگفت: بسیاری از فعالیت ها، خدمات، وظایف و امورات مجموعه بهزیستی باید آگاهسازی شوند بنابراین برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده و دستیابی به اهداف متعالی نیازمند هم اندیشی و اتخاذ تصمیم های درست و منطقی هستیم.

وی شناسایی، احصاء خدمات قابل عرضه  از طریق حوزه های تخصصی را بسیار حائز اهمیت یاد کرد وگفت: برای معرفی فعالیتها بایستی هدفگذاری های سازمانی کاملاً هوشمندانه و بسیار تاثیر گذار باشند تا به ذهنیت و شعور اجتماعی افراد لطمه ای وارد نشود و با معرفی اصولی و درست  خدمات می توان در تامین بهداشت روانی افراد گام های خوبی برداشت.

گفتنی است در این نشست پیشنهادها، نظر ها و ایده های اولیه برای تشکیل شواری رسانه و فضای مجازی توسط نمایندگان حوزه های تخصصی ارائه شد که در جلسات آتی پیرامون موضوعات مطرح شده بحث و تبادل نظر خواهد شد.

کد خبر 60523

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد