احصاء مشکلات و رفع نیازهای ولی نعمتان اصلی ترین دغدغه دستگاه قضایی استان

مدیر کل بهزیستی استان و هیات همراه با حجت الااسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری و دادستان اردبیل دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به برخی از خدمات و فعالیتهای صورت گرفته در مجموعه بهزیستی و لزوم توجه و حمایت جدی از اقشار آسیب دیده بویژه افراد جمعیت هدف گفت: جمعیت هدف سازمان از دو بخش عام شامل؛ آحاد جامعه و خاص اعم از افراد دارای معلولیت، زنان بد سرپرست و کودکان بی سرپرست، سالمندان و ... را شامل می شود که در این زمینه خدمات بسیار متنوع، گسترده و مستمری  به این عزیزان ارائه می شود.

مدیر کل بهزیستی استان در ادامه دیدار با رییس کل دادگستری استانخاطر نشان شد: تامین جهیزیه برای افراد تحت پوشش، افزایش سقف دریافت مستمری مددجویان در سال جاری، پرداخت حق پرستاری به بیش از ۵۰۰ نفر از مددجویان، پرداخت یارانه های حمایتی، تنها بخش از خدماتی هستند که به ولی نعمتان سازمان به انحای مختلف و در طول سال ارائه می شود.

رضایی افزود: با توجه به تعدد وظایف و امورات محوله در تشکیلات سازمان بهزیستی لازم است تمامی دستگاههای اجرایی نسبت به تعهدات خود در قبال افراد محروم و ضعیف جامعه به منظور جلوگیری از شیوع و گسترش هرگونه آسیب های اجتماعی پایبند باشند و در این زمینه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنند.

حجت الاسلام و المسلیمن کثیرلو رئیس کل دادگستری استان با اظهار این مطلب که بنده به حول و قوه الهی تا حدودی به کلیه خدمات و وظایف مجموعه بهزیستی اشرافیت دارم گفت : مجموعه قضایی در راستای وظایف خطیر خود از تمام توان خود برای حمایت از مجموعه های حمایتی از قبیل بهزیستی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان بر تداوم ارتباط بین بخشی و تعامل موثر با سایر دستگاههای اجرایی تاکید کرد و گفت : اتخاذ تصمیم های درست و سازنده ای به نفع مردم باشد در سایه هم افزایی و تعامل بین بخشی میسر خواهد شد. لذا  دستگاه قضایی بیشترین تلاش را به کار بسته تا هیچ حقی پایمال نشده و جانب حق رعایت شود.

وی کار در مجموعه بهزیستی را بسیار سخت اما دلچسب خواند و گفت : حقیقتاً کار در چنین مجموعه هایی نیازمند پشتکار، ایثار، از خود گذشتگی و همت مضاعف می باشد که بحمداله خداوند متعال توفیق خدمتگزاری به آسیب دیدگان و محرومان را شامل حال شماها کرده است.

کثیرلو ادامه داد: استفاده حداکثری از ظرفیت دستگاههای اجرایی، حمایت از بخش های غیر دولتی، نظارت و بازرسی جدی، مستمر و برنامه ریزی شده از مراکز تحت امر، پیگیری امورات مرکز ماده ۱۶ نگهداری معتادان متجاهر، عملیاتی نمودن فعالتیها و اقدامات، معرفی خدمات ارائه شده به آحاد جامعه، دعوت از مسئولین دستگاهای اجرایی و عالی رتبه استان برای بازدید ازخدمات ارائه شده و زیر مجموعه های سازمان، احصاء نیازها و مشکلات احتمالی مددجویان، داشتن روحیه قوی مطالبه گری و احقاق حقوق عامه مددجویان از جمله  انتظاراتی هستند که بهتر است در این برنامه ریزی ها و سیاست  گذاری های  هدفمند اتخاذ و اعمال گردد.  

کد خبر 60180

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد