دیدار سرپرست بهزیستی استان از مددکاران و مراقبین خانه سلامت

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، همزمان با دهه کرامت و میلاد با سعادت کریمه اهل بیت علیهم السلام حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر مدیرکل امور بانوان استانداری به همراه سرپرست اداره، معاون امور اجتماعی، مدیر بهزیستی شهرستان اردبیل از مراقبین و مددکاران خانه سلامت شهرستان اردبیل دیدار کرده و این ایام را به این عزیزان تبریک و تهنیت گفت.

 در این دیدار محمد لو مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل در این خصوص یادآور شد: خشونت های خانگی سابقه دیرینه در فرهنگ ما داشته و جزو یکی از مهمترین مشکلات اجتماعی روز محسوب می گردند که در حال حاضر دختران و زنان اصلی ترین قربانیان خشونت های خانگی می باشند.

 وی تصریح کرد: باید در زمینه تربیت فرزندان در خانواده ها تغییرات جدی و بنیادی توسط والدین انجام شد تا شاهد کاهش هرگونه خشونت در جمع خانواده ها باشیم و همچنین بهتر است قوانین و لوایح جدیدی در حمایت از دختران و زنان در قوانین اساسی کشور تصویب و اجرا در آیند.

در ادامه رضایی سرپرست اداره کل بهزیستی استان، ضمن ارائه گزارش کامل از وضعیت موجود و خشونت های خانگی و اقدامات صورت گرفته به دختران و خانواده های پذیرش شده در خانه سلامت گفت: این مرکز خانه های امنی برای افرادی که مورد خشونت خانگی قرار گرفته و نیازمند دریافت حمایت های روانی_ اجتماعی می باشند محسوب می گردد.

وی ادامه داد: جهت بازتوانی و توانمند سازی کامل، همکاری جدی سایر دستگاههای ذیربط ضروری به نظر می رسد فلذا بهتر است در این زمینه دستگاههای عضو با بهزیستی استان تعامل مضاعف داشته باشند.

 گفتنی است در این دیدار به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر از دختران موفق و توانمندو کارشناسان شاغل در مرکز با اهدای لوح سپاس و هدایای نقدی تجلیل شد.  

کد خبر 58241

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد