نقش نیروی انسانی در پیشبرد اهداف سازمان بسیار مهم است

جلسه بررسی نحوه خدمات رسانی به جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی در شهرستان های ساری و میاندورود و تحلیل آسیب های اجتماعی موجود با حضور دکتر علی بابایی کارنامی نماینده مردم شریف شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ، دکتر فریبا بریمانی سرپرست بهزیستی مازندران ، معاونین بهزیستی استان ، مدیر بهزیستی شهرستان ساری در اداره کل بهزیستی مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران ؛ دکتر علی بابایی کارنامی نماینده مردم شریف شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نقش نیروی انسانی را در پیشبرد اهداف سازمان بسیار مهم برشمرد و گفت : نیروی انسانی به عنوان موتور محرکه هر دستگاهی به شمار می آید و اگر در سازمانی نیروی متعهد و متخصص وجود نداشته باشد آن دستگاه با مشکلات عدیده ای مواجه می شود.
وی خدمت در بهزیستی را بسیار ارزشمند برشمرد و افزود : فعالیت در بهزیستی نیازمند داشتن صبر ، بردباری ، تلاش و خلوص نیت می باشد که بسیار ارزشمند است و معتقدم اگر کارکنان و مسوولین برای خدمت و رفع مشکلات آحاد جامعه تلاش کنند خداوند نیز در پیشبرد اهداف به آنان کمک می کند.
دکتر بابایی کارنامی کمک به جامعه هدف بهزیستی و نیازمندان را یکی از اهداف مجلس شورای اسلامی دانست و ادامه داد : بودجه سازمان بهزیستی در سال جاری افزایش چشمگیری داشته است و امیدواریم با کمک دولت و مجلس بسیاری از مشکلات جامعه هدف برطرف شود.
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی بر فراهم کردن زمینه برای اشتغال بهبودیافتگان نیز تاکید کرد و گفت : نگاه جامعه به فرد بهبود یافته و یاس و ناامیدی خانواده زمینه را برای گرایش دوباره به مواد مخدر فراهم می کند بنابراین باید زمینه اشتغال و توانمندسازی این افراد فراهم شود تا فرد علاوه بر استقلال مالی ، احساس ارزشمندی کند.

کد خبر 58016

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد