برگزاری جلسه شورای معاونین بهزیستی استان با حضور مدیر کل دفتر بودجه و تلفیق منابع سازمان بهزیستی کشور

اولین جلسه شورای معاونین بهزیستی استان با حضور مدیر کل دفتر بودجه و تلفیق منابع سازمان بهزیستی کشور و هیات همراه، مدیر کل و اعضای شورای معاونین بهزیستی استان اردبیل با هدف بررسی مسایل و چالش های اجرایی در سطح کشور و استان و همچنین اتخاذ راه حل های متناسب با مسایل سازمانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان, در این نشست که با حضور اعضای شورای معاونین بهزیستی استان و مدیر کل دفتر بودجه و تلفیق منابع سازمان بهزیستی کشور و هیات همراه برگزار شد رضایی سرپرست اداره کل بهزیستی استان و معاونین حاضر در نشست به بیان چالش ها و مسایل و موضوعات مرتبط با بحث بودجه و تخصیص به موقع اعتبارات پرداختند.

دکتر ابراهیمی مدیر کل دفتر بودجه و تلفیق منابع سازمان بهزیستی کشور ضمن تشریح و تبیین برخی از اقدامات صورت گرفته در دفتر بودجه و تلفیق منابع سازمان به منظور هم افزایی به بررسی چالش‌های فرا روی بهزیستی استان اردبیل پرداخته و  با احصای مسایل و پیشنهادات ارائه شده، به منظور طرح، بررسی پیشنهادات و دیدگاههای مورد نظر از طریق سازمان بهزیستی کشور قول مساعد داد.

ابراهیمی مدیرکل دفتر بودجه و تلفیق منابع سازمان با اظهار این مطلب که تنوع فعالیتها و خدمات از حد معمول فراتر رفته و گستره آن طیف وسیعی از نیازمندان را شامل شده است گفت: باتوجه به شرایط اقتصادی جامعه و نیاز تمامی اقشار و افراد محروم به خدمات حمایتی لازم است در این مسایل چاره اندیشی و سیاست گذاری مطلوب در نظر گرفته شود تا از این طریق مددجویان دغدغه ای برای رفع مشکلات نداشته باشند .

وی خاطر نشان کرد: برای کاستن از بار مالی دولت و تنش های احتمالی در ارائه خدمات به مددجویان بهتر است هم افزایی در همه حوزه ها اتفاق بیفتد و با تمسک به توان مالی موجود در بدنه سازمان هم منجر به کاهش فشارهای مشابه در ارائه خدمات گردد.

این مسوول تصریح کرد: برنامه محور بودن و بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد واقعی زمانی کارآیی و بهره روی خواهد داشت که تمامی واحدها و بخش های تخصصی سازمان رویکردهای هوشمندانه در بهبود و ارتقاء سطح کیفی خدمات را سرلوحه امورات خود قرار دهند.

کد خبر 57914

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد