قدس، نماد وحدت اسلام و میراث جاودانه امام است

روز جهانی قدس مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال، به ابتکار امام خمینی (ره) و در حمایت از ملت و آرمان فلسطین، نامگذاری شده تا مرحله جدیدی از همبستگی با مردم فلسطین آغاز شود...

روز قدس روز تبلور دیانت سرشار از بصیرت در عرصه سیاست است که از برکت ابتکار امام راحل با الهام از مکتب ظلم ستیز اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام هر ساله صهیونیست سفاک را به عقب می راند و نقشه های شوم استکبار جهانی را با حضور پر شور و انقلابی مردم در سراسر دنیا بر هم می‌زند.

روز قدس روز مقاومت و زنده نگه داشتن مظلومیت ملت فلسطین، روز یادآوری قداست اولین قبله مسلمانان، یادآوری استمرار ظلم صهیونیست ها و حامیان آنهاست.  روز قدس به کابوسی برای رژیم صهیونیستی و حامیان آنها تبدیل شده است و این روز برای آنها بسیار نگران کننده است و درصدد عادی جلوه دادن این روز هستند. روز قدس فرصتی را فراهم می‌کند که مردم جهان را نسبت به موضوع آزادی فلسطین هوشیار نگه دارد و نگذارد که این مسئله مهم به دست فراموشی سپرده شود. در شرایطی که جهان درگیر بیماری کروناست اما همه به دنبال روشن نگه داشتن این مشعل هستند.

اینجانب ضمن دعوت همکاران عزیز در اداره کل بهزستی استان خراسان رضوی و آحاد مردم شریف استان به شرکت در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس، امیدوارم این گونه حرکت‌های پر شور و مخلصانه در تحقق تمدن نوین اسلامی و البته تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت بیش از پیش مؤثر و مثمر واقع شود.

دکتر مسعود فیروزی
مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی

کد خبر 56108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد