ارتقا سطح علمی و عملی مجموعه های اجتماعی منجربه کاهش آسیبها خواهد شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان در دهمین روز از ماه مبارک رمضان سرپرست اداره کل بهزیستی استان کرمان به همراه مسئول دفتر ارزیابی عملکرد با حضور در کلینیک روزنه امید و مرکز مثبت زندگی ، از نزدیک با پرسنل و مدیر مسئول این مجموعه دیدار و گفتگو کردند.

 در ابتدای این دیدار فاطمه عباسی مسئول این مرکز ضمن عرض خیر مقدم و تبریک حلول ماه مبارک رمضان  به ارائه گزارشی از حوزه فعالیت و خدمات این مرکز به مردم منطقه پرداخت .

وی در بخشی از سخنانش گفت : مرکز روزنه امید در ساختمانی با زیربنای حدود یکصد و پنجاه متر با سه نفر پرسنل متخصص در حوزه‌های اجتماعی و توانبخشی به ارائه خدمت به بالغ بر ۶۳۰ پرونده در حوزه های مختلف اجتماعی و توانبخشی میپردازد

 عباسی افزود : در حوزه پیشگیری نیز در راستای آگاه سازی و ارائه آموزش‌ها و ارتقاء مهارتهای زندگی فعالیت‌های بسیاری صورت پذیرفته است .

 در ادامه این دیدار مددکاران این مرکز به ارائه گزارشی در خصوص وضعیت منطقه و مسائل و مشکلات موجود پرداختند.

علیرضا وحید زاده سرپرست اداره کل بهزیستی استان کرمان در این دیدار با تقدیر از زحمات و تلاشهای ارزشمند شبکه های اجتماعی به ویژه مراکز مثبت زندگی و کلینیک‌ها در حواشی شهر خدمات این مجموعه ها را ارزشمند وثمربخش عنوان نموده و گفت : انتظار میرود مراکزی که در حوزه های اجتماعی فعال هستند با ارائه راهکارهای علمی و عملی و گسترش خدمات واثربخشی آنها در کاهش و کنترل آسیبهای اجتماعی گامی اساسی بردارند .

وی افزود:  مجموعه بهزیستی آماده هرگونه همکاری در زمینه های تخصصی با این مراکز می‌باشد.

سرپرست بهزیستی استان کرمان با اذعان به اینکه رفع اشکالات موجود درحوزه مراکزمثبت زندگی با تلاش و پیگیری های مکرر در دست اقدام است گفت:  به زودی با کم‌رنگ‌تر شدن و مرتفع شدن این مشکلات شاهد ارائه خدمات در سطح گسترده تر به جامعه هدف خواهیم بود

 گفتنی است در این دیدار تعدادی از معتمدین محلی و تسهیلگران فعال در مناطق تحت پوشش این مرکز به ارائه گزارش های مربوطه در مناطق مورد فعالیت خود پرداختند.

ارتقا سطح علمی و عملی مجموعه های اجتماعی منجربه کاهش آسیبها خواهد شد

ارتقا سطح علمی و عملی مجموعه های اجتماعی منجربه کاهش آسیبها خواهد شد

کد خبر 55052

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد