رئیس اداره فناوری اطلاعات بهزیستی کردستان:
پژوهشگران برتر کردستان تجلیل شدند

روناک مدرسی رئیس اداره فناوری اطلاعات بهزیستی کردستان گفت: به مناسبت هفته پژوهش از پژوهشگران برتر بهزیستی استان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان ، مدرسی رئیس اداره فناوری اطلاعات با تشریح برنامه‌های بزرگداشت هفته پژوهش در بهزیستی کردستان اظهار کرد: به مناسبت هفته پژوهش براساس تشکیل جلسه کارگروه پژوهش، برنامه‌های گسترده‌ای توسط این اداره‌کل در سطح استان برگزار شد.

وی افزود: درج شعار هفته پژوهش «پژوهش و فناوری؛ پشتیبان تولید» بر سربرگ نامه‌های اداری به مدت یک هفته و درج تبریک و شعار هفته پژوهش بر تابلوی الکترونیکی( تابلو روان) اداره‌کل بهزیستی استان کردستان از جمله برنامه‌های این اداره‌کل است.

رئیس اداره فناوری اطلاعات بهزیستی کردستان:
پژوهشگران برتر کردستان تجلیل شدند

مدرسی به فضاسازی محیطی به مناسبت هفته پژوهش پرداخت و اعلام کرد: چاپ پوستر هفته پژوهش و تهیه و نصب بنر در فضای ورودی اداره در این هفته انجام شد.

وی یادآور شد: تقدیر از پژوهشگران برتر در هفته پژوهش نیز از دیگر اقدامات انجام شده در هفته پژوهش بود که  توسط این اداره‌کل انجام شد.

مدرسی تصریح کرد: در هفته پژوهش دو وبینار تخصصی با عنوان «همسر ازاری در آیینه پژوهش در استان کردستان» و «بررسی روش‌های کیفی در بررسی آسیب‌های اجتماعی» نیز از سوی بهزیستی کردستان برگزار شد.

رئیس اداره فناوری اطلاعات بهزیستی کردستان:
پژوهشگران برتر کردستان تجلیل شدند

وی ارسال پیامک تبریک هفته پژوهش برای کلیه مدیران و کارکنان استان و ارسال مقاله علمی پژوهشی یکی از کارکنان این اداره‌کل به مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و انتخاب وی به عنوان پژوهشگر برتر در میان دستگاههای اجرایی استان را از دیگر اقدامات انجام شده توسط این اداره‌کل برشمرد.

رئیس اداره فناوری اطلاعات ابراز امیدواری کرد در آینده توجه به مقوله پژوهش توسط این اداره‌کل بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و شاهد اقدامات پژوهشی بیشتری در استان باشیم.

کد خبر 49027

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد