کارگاه حرفه آموزی و مهارت آموزی افراد دارای معلولیت وارش شهرستان محمودآباد افتتاح شد

کارگاه حرفه آموزی و مهارت آموزی افراد دارای معلولیت وارش با حضور دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران ، مهندس خسرو طالبی فرماندار شهرستان محمودآباد ، حجت الاسلام سید احمد جباری امام جمعه محمودآباد و مسوولان استانی و شهرستانی در این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران ؛ دکتر فرزاد گوهردهی ، مدیرکل بهزیستی مازندران یکی از اقدامات مهم در حوزه افراد دارای معلولیت را فرهنگ سازی دانست و گفت : ما باید این باور را در آحاد جامعه ، مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی به وجود بیاوریم تا زمینه حضور مستقل و موثر افراد دارای معلولیت در جامعه فراهم شود.

وی با بیان اینکه دستگاه ها ، سازمان ها و ... محدودیت هایی  را برای حضور فعال افراد دارای معلولیت ایجاد می کنند ، افزود : در سال گذشته مسوولیت دسترس پذیری جامعه هدف کم توان و ناتوان براساس ابلاغ استاندار وقت به فرمانداران واگذار شد که امید است با همکاری فرماندار و دستگاه های اجرایی شهرستان ، دسترس پذیری افراد دارای معلولیت در شهرستان محمودآباد افزایش پیدا کند تا افراد بتوانند بیشتر از گذشته در عرصه های مختلف حضور پیدا کنند.

مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه در استان مازندران 113 مرکز نگهداری شبانه و روزانه در حوزه توانبخشی وجود دارد ، ادامه داد : در استان مازندران بالغ بر 62 هزار توانخواه تحت پوشش بهزیستی قرار دارند که از این تعداد بیش از 34 هزار نفر خدمات مستمر دریافت می کنند.

دکترگوهردهی خاطر نشان کرد : در حال حاضر 5700 نفر از توانخواهان از مراکز روزانه و شبانه خدمات دریافت می کنند.

وی کارگاه حرفه آموزی و مهارت آموزی افراد دارای معلولیت وارش را سومین مرکز مهارت آموزی در سطح استان برشمرد و گفت : افراد دارای معلولیت در این مرکز با  فراگیری مهارت در راستای توانمند سازی ودستیابی به شغل پایدار ، تولیدات خود را نیز به بازار عرضه می کنند.

کد خبر 48616

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد