ارتقای شاخص‌های روابط عمومی در ارزیابی‌های یکسال اخیر

مسئول روابط عمومی بهزیستی استان تهران از بالا رفتن فعالیت های حوزه روابط عمومی نسبت به شاخص های ارزیابی در یکسال اخیر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری ایلنا، محمود ابراهیمی که در نشست علمی و خبری مدیرکل و معاونین بهزیستی استان تهران سخن می گفت، اظهار داشت: در چند حوزه از قبیل ارتباط با رسانه ها و تولید و انتشار محتوای رسانه ای شاهد رشد و افزایش قابل ملاحظه ای هستیم که نسبت به سالهای گذشته چشمگیر و اثرگذار است.

ابراهیمی در ادامه خاطرنشان کرد: در حوزه ارتباط با رسانه ها در شش ماهه اول عدد شاخص بهزیستی استان تهران، شصت خبر از خبرگزاری های معتبر است که فقط در پنج ماه منتهی به مرداد سال جاری این عدد افزون بر یکصد و ۸۵ خبر و محتوای رسانه ای منتشر شده در خبرگزاری ها است که نشان دهنده همکاری و تعامل رسانه ها و بهزیستی استان تهران است.

وی در ادامه از تولید محتوا در ادارات شهرستان ها و ستاد هم سخن گفت و تصریح کرد: در هر روز باید میانگین یک یا دو خبر در تارنمای بهزیستی کشور بارگذاری کنیم که به همت همکارانم در ستاد استان و شهرستان ها این عدد روزانه حدود ده خبر و گزارش است که در بعضی ایام تا سی محتوا افزایش داشته است.

مسئول روابط عمومی بهزیستی استان تهران رتبه این حوزه را در سطح کشور برتر اعلام کرد و افزود: رتبه روابط عمومی بهزیستی استان تهران در ارزیابی عملکرد بهزیستی های کشور رتبه اول است و در شاخص های ارزیابی سازمان نیز جز استان های برتر قرار داریم که این نتیجه زحمات همکاران و حمایت های مدیرکل و معاونین استان و روسای ادارات شهرستان ها است.

کد خبر 42299

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد