شهرستان خلیل آباد، مقصد بعدی مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی و هیات همراه در ادامه سفر دو روزه خود به شهرستانهای استان امروز بعدازظهر وارد شهرستان خلیل آباد شدند.

 دکتر مسعود فیروزی پس از ورود به این شهرستان مورد استقبال رییس و پرسنل بهزیستی خلیل آباد قرار گرفت.  

وی سپس در دیدار با فرماندار این شهرستان به تبیین اصول و مبانی انقلاب اسلامی پرداخت و خاطر نشان کرد: هدف امروز دشمنان انقلاب ضربه زدن به نظام از طریق تحریک طبقه پایین جامعه تحت عنوان انقلاب فرودستان است.  

فیروزی در ادامه با اشاره به بندهایی از نامه امام علی(ع)  به مالک اشتر در ارتباط با قشر فرودست جامعه گفت: مالک!  مبادا سرمستی حکومت و ریاست تو را از توجه به محرومین و معلولین باز دارد. لذا از بیت المال برای آنان حقی در نظر بگیر.  

بازدید از مراکز مثبت زندگی و خانه فرزندان شکوفه های صالح و دیدار و گفتگو با مدیران و مددکاران و پرسنل این مراکز از دیگر برنامه های مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی بود.

بهزیستی خلیل آباد دارای ۹۴۲ پرونده مستمری بگیر توانبخشی،۲۸۸ پرونده مستمری بگیر اجتماعی، ۲۴۹ پرونده پشت نوبت توانبخشی، ۲۱۱ پرونده پشت نوبت اجتماعی، یک مرکز توانبخشی، یک مرکز پیشگیری، سه مرکز مثبت زندگی، یک موسسه خیریه و یک پایگاه اورژانس اجتماعی می باشد.

شایان ذکر است شهرستان خلیل آباد از شهرستان‌های استان خراسان رضوی و به مرکزیت شهر خلیل آباد و بین دو شهرستان کاشمر و کوهسرخ واقع شده است. این شهرستان دارای ۵۱٬۷۰۱ نفر جمعیت و فاصله آن تا مرکز استان ۲۴۵کیلومتر است.

شهرستان خلیل آباد، مقصد بعدی مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی

شهرستان خلیل آباد، مقصد بعدی مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی

کد خبر 42254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد