مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی وارد کوهسرخ شد

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در ادامه سفر دو روزه خود به چهار شهرستان استان با همراهی معاون پشتیبانی و منابع انسانی و دبیر شورای معاونین این اداره کل، وارد شهرستان کوهسرخ شد.

دکتر مسعود فیروزی، ضمن دیدار صمیمانه با رییس و پرسنل بهزیستی کوهسرخ بر استفاده مناسب از پتانسیل بسیار بالای مراکز مثبت زندگی به عنوان بهزیستی های کوچک، توجه به مناسبت های مختلف بهزیستی، انجام امور و مطالبات جامعه هدف به بهترین نحو ممکن، بالابردن جایگاه بهزیستی در بین سایر دستگاه ها، تاکید کرد.

بازدید و دیدار و گفتگو با مسوولین و مددکاران مراکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی، افتتاح یک واحد مسکن دو معلولیتی از دیگر برنامه های این سفر بود.
شایان ذکر  است بهزیستی کوهسرخ دارای۴۳۳ مستمری بگیر توانبخشی،۳۵۷مستمری بگیر اجتماعی،۳۴۰ پرونده پشت نوبت توانبخشی، ۷۰ پرونده پشت نوبت اجتماعی و۲ مرکز مثبت زندگی می باشد. کودک همسری، اعتیاد و طلاق، مهم ترین آسیب های اجتماعی احصا شده این شهرستان است.  
شهرستان کوهسرخ یکی از شهرستان  های خراسان رضوی و به مرکزیت شهر ریوش است که سال۹۸ از شهرستان کاشمر جدا و مستقل شد. فاصله کوهسرخ تا مرکز استان۲۲۲ کیلومتر و  دارای ۲۵٬۰۱۴ نفر جمعیت می باشد.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی وارد کوهسرخ شد


 

کد خبر 42253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد