‌فیروزکوه|بهزیستی بدون واحد مشارکت های مردمی هیچ توانی ندارد

رئیس اداره بهزیستی فیروزکوه اظهار داشت: اعتمادی که خیرین بومی و غیر بومی به بهزیستی شهرستان دارند مثال زدنی و موجب مباهات است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری صداو سیما، علی اصغر عموزاده در ادامه افزود: توزیع گوشت قرمز و سبد کالا بین مددجویان از مهمترین فعالیت های واحد مشارکت های مردمی و خیرین این شهرستان است.

وی گفت: برای استقرار مرکز نگهداری سالمندان سه متقاضی به ما مراجعه کردند اما با اوج شیوع بیماری کرونا و اقتصادی نبودن ساخت این مراکز برای سرمایه گذاران، فعلا پیگیری از این نفر صورت نگرفته است.

عموزاده در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر ۲۴ نفر در مرکز کمپ اعتیاد شهرستان دوره درمان خود را طی میکنند که بصورت اختیاری و ارادی تصمیم به ترک گرفته اند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه شهرستان در حال توسعه است و شاهد افزایش قابل ملاحظه جمعیت غیر بومی در مناطق مختلف از جمله دشت ناصر هستیم، اذعان داشت: باید تلاش شود تا همزمان با این توسعه؛ برنامه ریزی های لازم جهت کاهش آسیب های اجتماعی صورت پذیرد.

عموزاده افزود: در حال حاضر ۵۰۰ نفر بصورت مستمر و بیش از ۶۰۰ نفر بصورت غیر مستمر از بهزیستی شهرستان خدمات دریافت می کنند.

وی در مورد عملکرد اورژانس اجتماعی بیان داشت: در ۵ ماهه نخست امسال ۱۰ مورد کودک آزاری و ۱۵ مورد همسر آزاری در شهرستان  به واحد اورژانس اجتماعی گزارش شده است.

این مسئول از برنامه هایش در خصوص توسعه اورژانس اجتماعی چنین گفت: تلاش میشود تا با استقرار مستقل ساختمان اورژانس اجتماعی در محلات آسیب پذیر شهرستان خدمات بهتر و پیشگیرانه را به شهروندان ارائه کنیم.

کد خبر 42095

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد