پیام دکتر عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان به مناسبت هفته دولت

در رسانه های استان کرمان به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان ،دکتر عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان به مناسبت هفته دولت پیامی را صادر کرد، متن این پیام به شرح ذیل است :

عروج عاشقانه و مظلومانه دولتمردان  عملگرا     و اندیشمند  ، شهیدان رجائی و باهنر که به راستی اسوه و الگوی کسانی هستند که به غیر از کسب رضای خدا در سایه خدمت صادقانه و بی منت   به جامعه اندیشه ای در سر ندارند.
آغاز هفته دولت یادآور از خود گذشتگی و ایثار دلیر مردانی است که با تمام وجود دل در گرو اعتلای میهن خویش نهاده و باتمام توان بی توجه به کمبودها و کاستیها فتح قله های سربلندی و عزت ملی را تنها هدف خود قرار داده و در این مسیر از ایثار خون خود ابائی نداشتند وسرانجام به دست پلیدترین انسانهای روی زمین  عاشقانه به دیدار معبود شتافتند .
اینجانب بر خود لازم میدانم فرارسیدن هفته دولت را به تمامی کارکنان خدوم دولت و خصوصا همکاران پرتلاش و متعهد خودم در مجموعه بهزیستی استان تبریک عرض نمایم .
باشد تا با تأسی به سیره پاک اولیا ا... و گام نهادن در مسیر بزرگ مردانی همچون رجائی و باهنر سر منشاء خیر و برکت برای جامعه خود باشیم.

دکترعباس صادق زاده
مدیرکل بهزیستی استان کرمان

کد خبر 41953

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد