کمبود آموزش مهارت‌های زندگی، ریشه بسیاری از ناهنجاری‌ها

در رسانه های استان کرمان- خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان - رئیس بهزیستی شهرستان راور نداشتن آگاهی و کمبود آموزش مهارت‌های زندگی را ریشه بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، صدیقه شبستری، رئیس اداره بهزیستی راور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی این شهرستان با اشاره به اهمیت گسترش آموزش‌های مهارت‌های زندگی و ارتقای سطح آگاهی در جامعه بر لزوم راه اندازی مرکز دائمی آموزش مهارت‌های زندگی در این شهرستان تاکید کرد و از مسئولان درخواست کرد: تا با تامین اعتبار و زمین مورد نیاز برای احداث بنای این مرکز قدم بزرگی را برای ارتقای سلامت و رفاه اجتماعی در این شهرستان بردارند.
او با اشاره به فضای ناکافی مرکز باز توانی سوء مصرف مواد مخدر، خواستار اقدام جدی در خصوص رفع این مشکل شد و افزود: از آنجا که تکمیل دوره درمان و توانمند سازی بهبود یافتگان از بیماری اعتیاد موجب جلوگیری از هدر رفت منابع خواهد بود، اختصاص فضای مناسب‌تر به این مهم خدمتی ارزنده به شهرستان راور است.
 زاهدی، نماینده مردم کرمان و راور نیز در این جلسه با اشاره با آسیب‌های مختلفی که شهرستان راور بیشتر از سایر آسیب‌ها با آن درگیر است، تأکید کرد: باید همه مسئولان با هماهنگی و برنامه ریزی برای کاهش و کنترل آسیب‌های راور تلاش کنیم.
او افزود: با تمام توان از طرح‌های پیشگیری و درمان بهزیستی حمایت می‌کنیم.

کد خبر 37844

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد