توانمندسازی روانی و اجتماعی کودکان در راور

دررسانه های استان کرمان - خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان - رییس بهزیستی شهرستان راور گفت: طرح رهپویان امید با هدف توانمندسازی روانی و اجتماعی کودکان و نوجوانان در حاشیه شهر راور به اجرا در آمد.

 صدیقه شبستری، رییس بهزیستی شهرستان راور در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه طرح رهپویان امید طی آذر ماه پارسال در استان کرمان کرمان کلید خورد گفت: این طرح در شهرستان‌هایی که آسیب‌های اجتماعی و نوجوانان مستعد دارند اجرا شده  است ، البته این طرح نیز در راور نیز در حال اجر است و استقبال خوبی از این طرح شده است.
او افزود: در پی اجرای موفق طرح رهپویان امید با هدف توانمندسازی روانی و اجتماعی کودکان و نوجوانان حاشیه شهر کرمان اقدامات عملی و اثربخش، بنیاد نیکوکاری و فرهنگی سیدالشهداء علیه‌السلام (نسیم مهر) تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان راور، این طرح را در زمینه پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی در حاشیه شهر راور به مرحله اجرا در آورد.
شبستری تصریح کرد: این طرح با مشارکت و همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی گلزار در محله‌های گلزار و عشرت‌آباد شهر راور درحال اجرا است که بر این اساس حدود ۱۲۰ نفر از کودکان و نوجوانان در معرض آسیب منطقه ضمن شرکت در فعالیت‌های هدفمند ورزشی تحت آموزش مهارت‌های زندگی واجتماعی قرار می‌گیرند.
رییس بهزیستی شهرستان راور بیان کرد: از ویژگی‌های خاص این طرح آموزش همزمان والدین دانش‌آموزان از طریق فضای مجازی با بهره‌گیری از مربیان توانمند و مشاوران باتجربه و مسلط است.
شبستری اظهار داشت: به‌دنبال تجربه موفق فاز اول اجرای این طرح در حاشیه شهر کرمان که با کمک این مؤسسه در حال انجام است، شهرستان راور نیز تحت پوشش این طرح قرار گرفته‌است.
او با ابراز امیدواری از نتایج این طرح در کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: امیدوارم با همکاری مسئولان و خیران شهرستان راور این اقدام ارزشمند و مؤثر فرهنگی و اجتماعی به نتیجه مطلوب برسد.

کد خبر 37829

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد