ثبت نام از متقاضیان مراکز  مثبت زندگی در سطح ملی و به صورت  الکترونیکی انجام شد

مدیرکل بهزیستی استان کرمان در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته دولت به پرسش های جان الله جوادی خبرنگار نشریه پته پاسخ گفت .


به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان ، جان الله جوادی خبرنگار نشریه پته در جلسه پرسش و پاسخ با مدیرکل بهزیستی استان از ایشان پرسید:


۱-  نحوه ثبت نام برای راه اندازی مراکز مثبت چگونه بوده است ؟
به منظور راه اندازی مراکز مثبت زندگی که وظیفه آنان ارائه خدمات سطح یک و به صورت غیرحضوری است تمام مراحل ثبت نام از ورود اطلاعات تا ثبت مدارک در سامانه  ملی و در یک زمان مشخص به صورت الکترونیکی انجام شد که در صورت کسب امتیاز اولیه ، افراد دارای شرایط به مصاحبه علمی دعوت می شدند. بعد از مصاحبه توسط یک تیم از کارشناسان حوزه های مختلف و با نظارت بخش های نظارتی همچون حراست و بازرسی ، پرونده پذیرفته شدگان نهایی برای صدور مجوز در کمیسیون ماده ۲۶ طرح شد . البته شرکاء اجتماعی ، موسسات خیریه و کلینیک های مددکاری فعال به لحاظ سابقه خدمت و همکاری با بهزیستی برای دریافت مجوز مراکز مثبت زندگی در اولویت قرار گرفتند .

۲- فرزندانی که تحت حمایت هستند و تحصیل کرده  چه اقدامی برای به کارگیری آنان در مجموعه بهزیستی وجود دارد ؟
به کارگیری نیرو و استخدام در هر سازمانی از جمله بهزیستی تنها از طریق آزمون های استخدامی امکانپذیر است . به منظور استفاده از توان فرزندان به صورت خرید خدمت و از طریق موسسات خیریه اقدام می شود.

کد خبر 22460

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد