مدیر کل بهزیستی استان کرمان در دیدار غیر حضوری  با کارکنان از اهداء نماد به کارمند نمونه استانی خبر داد

به مناسبت هفته دولت و فرا رسیدن روز کارمند مدیر کل بهزیستی استان کرمان در قالب وبینار و از طریق ارتباط غیر حضوری با کارکنان بهزیستی استان دیدار وگفت و گو کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان ، عباس صادق زاده در این دیدار غیر حضوری با گرامی روز کارمند و تسلیت فرا رسیدن روزهای حزن واندوه شهادت مظلومانه سرور وسالار شهیدان ، شزایط به وجود آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا  را که  امکان حضور در عزاداری مرسوم را محدود کرده ، فرصتی دانست تا با مطالعه تاریخ واقعه انسان ساز کربلا ابعاد زندگی ساز و معنوی این قیام مورد کاوش و بررسی دقیق و موشکافانه قرار گیرد و گفت : با بهره مندی از درسهای انسان ساز و معرفتی این حرکت قهرمانانه امام حسین علیه السلام  به عمق آموزه های این قیام بیشتر پی ببریم .


وی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی  از تلاش همه کارکنان بهزیستی در سراسر استان پهناور کرمان به اهمیت دقت وتوجه بیشتر در فرصت به وجود آمده در هفته دولت برای  معرفی خدمات متعدد بهزیستی اشاره کرد و افزود : ارائه گزارش اقدامات وسیع انجام شده در دولت تدبیر و امید به مردم از وظایف اصلی ما است که باید مسئولین بهزیستی همراه با کارشناسان در هماهنگی با مسئولین محلی در قالب کلان و البته بومی شده به مسائل اجتماعی بپردازند .


وی پرداختن به مسائل پیشگیرانه درحوزه های مختلف را ضروری توصیف کرد و یادآور شد : هر اقدام درست امروز سرمنشاء خدمات مناسب در آینده است .


مدیرکل بهزیستی استان کرمان با قدردانی مجدد از تلاش همکاران اظهار داشت : در ارزیابی که پیش بینی شده است  کامند نمونه استانی انتخاب و با اهداء نمادی از فرد برگزیده قدردانی می شود .

کد خبر 22193

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد