مدیرکل بهزیستی استان کرمان در دیدار با کارکنان بهزیستی بر داشتن نگاه علمی و مسئولیت بذیری نسبت به مسائل اجتماعی تاکید کرد

مدیر کل بهزیستی استان کرمان در پی سفر یک روزه به شهرستان رفسنجان با حضور در اداره بهزیستی با کارکنان دیدار وگفت و گو کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان به نقل از رفسنجان ، عباس صادق زاده مدیرکل در حاشیه معرفی سرپرست جدید و تجلیل از خدمات رئیس سابق اداره با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و گرامی داشت هفته دولت پیروی از مکتب امام حسین علیه السلام و مطالعه متفکرانه نهضت عاشورا را یکی از مهمترین وظایف دانست و افزود : با پیام قیام عاشورا به ما درس می دهد که هر قدم و اقدامی که در مسیر رضایت خداوند وخدمت صادقانه به همنوع برداریم ، مورد توجه پروردگار عالم قرار می گیرد .  

ایشان نگاه و لطف خداوند ، همکاری مسئولانه ، مدیریت دلسوزانه وخالصانه را از عوامل مهم پیشرفت اهداف سازمانی در شهرستان رفسنجان ذکر کرد و گفت : گسترش اعتیاد در بین نوجوانان وجوانان ،  افزایش طلاق وسایر مسائل اجتماعی نتیجه برخی کوتاهی ها و عدم توجه به موقع ما به این مسائل بوده که باید با دیدگاهی علمی وعزمی مصمم مسئولیت ، وظیفه ای را که داریم  بر عهده بگیریم .

وی با ضروری دانستن عمل به مسئولیت اجتماعی گفت : در جایگاه خطیری قرار گرفته ایم و باید به گونه ای خدمت کنیم تا پس از پایان مسئولیت دچار حسرت نباشیم .

مدیرکل بهزیستی استان کرمان خدمات محمود حیدری را در مسئولیت بهزیستی شهرستان رفسنجان ستود و با اهداء لوح سپاس از خدمات ایشان قدردانی و عباس بلندی را به عنوان سرپرست جدید معرفی کرد .

کد خبر 21951

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد