اشتیاق مردم رفسنجان به مشارکت در پیشگیری و کننترل آسیب ها فرصت است

مدیر کل بهزیستی استان کرمان در سفر به شهرستان رفسنجان با حضور در دفتر امام جمعه با ایشان و نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی دیدار و در مورد مسائل اجتماعی گفت و گو کرد .


به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان به نقل از رفسنجان ، عباس صادق زاده در جریان سفر یک روزه به این شهرستان با حضور در دفتر امام جمعه در دیدار با حجه الاسلام اصغر عسکری امام جمعه ، محمود پور جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و سوگواری شهادت سالار شهیدان و با اشاره به شرایط فعلی اجتماعی گفت : علیرغم مسائل موجود ، نوع نگاه و اشتیاق مردم رفسنجان به مشارکت در پیشگیری و کنترل مسائل اجتماعی فرصتی است تا با استفاده ازتوان اجرایی و اشتیاق موجود در سازمان های  مردم نهاد اقدامات موثری انجام شود .

مدیرکل بهزیستی استان کرمان که به منظور حضور در جلسه معرفی رئیس جدید بهزیستی شهرستان رفسنجان و تکریم از خدمات رئیس قبلی به این شهرستان سفر کرد در ادامه سخنانش در جلسه با امام جمعه یادآور شد : محمود حیدری تمام توان خود را برای خدمت به جامعه هدف به کار برده که خدمات انجام شده قابل تقدیر است .

صادق زاده با معرفی عباس بلندی به عنوان فردی که سابقه مدیریت در مسئولیت های مختلف را برعهده داشته ؛ افزود : ایشان به پشتوانه تجربه های مدیریتی در مرکز استان و همچنین شهرستان و با تسلط کافی بر مسائل اجتماعی منشاء خدمات ماندگار و اثر بخشی خواهد بود .

حجه الاسلام والمسلمین اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین از تلاش های محمود حیدری تقدیر کرد و گفت  : امیدواریم با توجه به تجربه های ارزشمندعباس بلندی وب رنامه های علمی و کاربردی ایشان شاهد تحولات قابل قبولی در سطح خدمت به جامعه  هدف در شهرستان رفسنجان باشیم .
 

کد خبر 21927

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد