جلسه بررسی محورهای کاری مشترک بین مدیران بهزیستی و بنیاد مسکن استان برگزار شد

جلسه هماهنگی و تصمیم گیری در مورد پروژه های مسکن مددجویی با حضور مدیرکل بهزیستی استان کرمان - مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی و کارشناس مسکن حوزه معاونت مشارکت ها و هماهنگی موسسات غیردولتی بهزیستی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی رویکرد همکاری مدیر و کارکنان بنیاد مسکن را ستود و گفت : حُسن تعامل و همکاری بنیاد مسکن موانع اجرایی تامین مسکن افراد و خانواده های تحت حمایت را رفع کرده است .

وی با بیان اینکه در مسیر این همکاری به هماهنگی های بیشتری نیاز است ؛ گفت : این هماهنگی ها بر مبنای شرایط سازمانی و شرایط افراد تحت حمایت می تواند به تصمیم گیری های درستی منجر شود .

علی اکبر سلطانی نژاد مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان در این جلسه با بیان اینکه خانواده های تحت حمایت بهزیستی به نوعی عائله بهزیستی محسوب می شوند ؛ اظهار داشت : شرایط اینگونه خانواده ها را درک می کنیم و حاضر به انجام هرگونه همکاری هستیم .

وی با بیان اینکه در روستاها هیچگونه محدودیتی برای همکاری وجود ندارد ؛ گفت : در سطح شهرها هم بر اساس شرایط می توانیم تصمیم گیری کنیم .

گفتنی است واحدهای پروژه فدک  کرمان و پروژه ۴۰ واحدی سیرجان به عنوان پروژه های نیازمند تصمیم گیری طرح و قرار شد با بررسی همه جانبه  برای تعیین تکلیف این واحدها اقدام شود .

کد خبر 14580

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد