پیام تبریک مدیرکل بهزیستی مازندران به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک

فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران در پیامی هفته ملی کودک (۱۴ لغایت ۲۰ مهرماه) و روز جهانی کودک (۱۶ مهرماه) را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران متن پیام بدین شرح است: 

به نام خدا

فرزندانتان را گرامی بدارید و با آداب و روش پسندیده با آن ها رفتار کنید. (پیامبر اکرم صلوات ا... علیه)

کودکان، همچون گل هایی هستند که در انتظار بهاری برای شکفتن اند، پس با فراهم نمودن آینده ایی روشن و شاد، بهار فرصت ها را برای کودکانمان به ارمغان بیاوریم.

بر همه ما واجب است از گلهای زیبای باغ زندگی مان مراقبت کنیم و شادی را به کودکانمان هدیه دهیم تا در فضایی سرشار از خوشبختی و محبت رشد کنند.

گلهای پاکم؛ دستان کوچکت آینده ای بزرگ را به تصویر خواهد کشید. آینده در دستان توست تا خلقت انسان با وجود تو رنگ و بویی دیگر گیرد و کامل شود و ما بزرگتر ها با نهایت امید و افتخار پرچم سرافراز ایران اسلامی را به شما می سپاریم، دستتان را می فشاریم و چشم به راه تلاش و کوشش شما هستیم تا چرخ های عظیم علم، ادب و هنر را به حرکت در آورید.

ضمن ابراز همدردی با کودکان معصوم و مظلوم فلسطین، شانزدهم مهر ماه، روز جهانی کودک با شعار "برای کودکان، برای آینده" بر کودکان سرزمین مهر و دوستی مبارک باد. آینده ای روشن را برایتان آرزومندم و از تمامی فعالان و دست اندرکاران تعلیم و تربیت این حوزه خصوصا مربیان پرتلاش خانه های بهزیستی استان که صمیمانه و دلسوزانه در راستای پرورش ولی نعمتان بهزیستی و فرزندان عزیزمان تلاش می‌کنند، تقدیر و تشکر می نمایم.

فریبا بریمانی 

مدیرکل بهزیستی مازندران

کد خبر 118708

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد