آموزش راه‌های نوین جلب مشارکت‌های مردمی

کارگاه آموزشی راه‌های نوین جلب و جذب مشارکت‌های مردمی با تأکید بر نقش کنشگران محلی، برای جمعی از کارکنان بهزیستی استان کرمانشاه برگزار شد.

به گــزارش روابـط‌عمـومی اداره‌کـل بهـــزیستی استـان کرمانشـــاه؛

این کارگاه دو روزه، در راستای توسعه مشارکت‌های مردمی به نفع مددجویانِ تحت حمایت، در روزهای ۷ و ۸ مهرماه با حضور معاون کارآفرینی‌واشتغال‌ و کارشناسان واحد مشارکت‌های مردمی بهزیستی از سراسر استان کرمانشاه، به‌همت واحد آموزش و همچنین معاونت مشارکت‌های مردمی برگزار و در این دوره‌ی آموزشی موضوعاتی از قبیل؛ دستیابی به مفهوم مشارکت‌های مردمی، مفاهیم و ابعاد مشارکت مردمی و راه‌های توسعه مشارکت مرور شده و آموزش داده خواهد شد.

همچنین ضمن آموزش و تحلیل مفاهیم و ابعاد مشارکت‌های مردمی، فعالیت علمی در کنار استفاده از تجربه و تخصص کارشناسان این حوزه مورد تأکید خواهد بود.

در پایان این نشست، مظفری‌راد معاون کارآفرینی‌واشتغال بهزیستی استان، به آمار جلب و جذب مشارکت‌های مردمی و رشد ۳۵ درصدی مشارکت در سه ماهه‌ی اول سال جاری نسبت به این بازه زمانی در سال قبل اشاره کرد و گفت: امید داریم که این روندِ روبه رشد ادامه یابد تا با توان بیشتری به جامعه هدف بهزیستی، خدمت‌رسانی داشته باشیم.


بـرای پیوستـن به کانـال اداره‌کل بهـــزیستی استـان کرمانشــاه در پیام‌رسان ایتــا، اینجــــا را لمس کنیـد.

کد خبر 118180

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد