پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی گیلان به مناسبت فرا رسیدن رحلت جانگداز رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع)

آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی گیلان با صدور پیامی، فرارسیدن سالروز رحلت جانگداز رسول اکرم (ص) ، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بیست و هشتم صفرماه، سالروز رحلت خاتم پیغمبران، رحمه للعامین ، حضرت محمد مصطفی صلی‌الله علیه و آله و شهادت مظلومانه دومین ستاره درخشان آسمان عصمت و طهارت، کریم آل طه، صاحب کرامت و شفیع قیامت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و همچنین سی ام صفرماه سالروز اندوهناک شهادت غریبانه و مظلومانه هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) را با دلی پر از اندوه و ماتم به سوگ می نشینیم.

گام گذاشتن در مسیر معرفت و حقانیت معصومین و ائمه می تواند مومنین و جهان بشریت را بسوی سعادت دنیوی و اخروی نزدیک کرده و مسیر توحید و تقوا را به ما نشان دهد. امید است که مورد لطف و شفاعت اهل بیت و معصومین (ع) در دنیا و آخرت قرار گیریم  و همچنین از خداوند منان نیز توفیق شناخت معارف و پیروی از این روشنفکران راه حق و عدالت را مسئلت داریم.

اینجانب فرا رسیدن سالروز رحلت حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت دومین نور ولایت، امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام الرئوف، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را بر تمامی مسلمین  و عاشقان اهل بیت(ع) تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال عاقبت به خیری و سلامتی را برای همگان مسئلت می نمایم.

کد خبر 116438

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد