یک مرکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد در شهر اهواز افتتاح شد

در هفتمین روز از هفته دولت ،نوزدهمین مرکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد در اهواز تحت نظارت بهزیستی با حضور مدیر بهزیستی شهرستان و کارشناس مسئول دفتر اعتیاد استان افتتاح شد . 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان،مدیر بهزیستی شهرستان اهواز در حاشیه این مراسم گفت: مراکز اقامتی، مراکزی هستند که مددجو برای مدت مشخصی در آن قرار گرفته تا رفته رفته پروسه‌ی ترک اعتیاد را دنبال کرده و بتواند سلامتی خود را بدست آورد.

محسن حسین پور افزود:این مراکز امکانات رفاهی و آسایشی متعددی از جمله تجهیزات ورزشی، نمازخانه، سالن نمایش و … را علاوه بر اتاقی برای اقامت، در اختیار مددجو قرار می‌دهد. 

 وی در  ادامه  گفت: در طول زمان اقامت، متخصصان ترک اعتیاد، روان درمانگران و پرسنل مجموعه همواره شرایط جسمی و روحی مددجو را بررسی کرده تا درمان‌های مورد نیاز انجام شود.

حسین پور خاطر نشان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا کنون ۱۵۳۲ مددجو در مراکز ترک اعتیاد شهرستان اهواز پذیرش شده اند که از این تعداد ۱۱۴۰ مددجو مراحل درمان را بطور کامل طی کرده و بهبود یا فته اند و ۳۵ مددجو نیز از گذراندن مراحل درمان انصراف داده اند و در حال حاضر نیز ۳۵۷ مددجو مقیم در مراکز ترک اعتیاد شهرستان و تحت درمان هستند.

کد خبر 116204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد