گناوه| افتتاح مرکز ترک اعتیاد در شهرستان گناوه در آخرین روز از هفته دولت

در هفتمین روز از هفته دولت و با حضور محمدتقی صفری فرماندار، یداله خرم نژاد رئیس اداره بهزیستی، سرگرد فاطمی فرمانده پلیس پیشگیری و دیگر مسئولین شهرستان گناوه مرکز ترک اعتیاد رهایی از اسارت تحت نطارت در شهر گناوه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از بهزیستی شهرستان گناوه، یداله خرم نژاد رئیس اداره بهزیستی شهرستان گناوه ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر با بیان اینکه مباحث آسیب شناسی بسیار وسیع هستند، افزود : هیچ آسیب اجتماعی به صورت جدا گانه وجود ندارد و همه این مشکلات یک منشأ دارند که با هدف گذاری و تعیین می‌توان تا حدودی مشکلات و آسیب های اجتماعی را کنترل کرد.  

 خرم نژاد با اشاره به هدف گذاری برای اعتیاد و تقسیم آن به دو نوع پیشگیری و درمان، عنوان کرد: در قسمت پیشگیری باید از کودکان و سنین پایین شروع کرد چرا که هنوز در معرض مواد مخدر قرار نگرفته‌اند و در قسمت درمان نیز باید افرادی که مبتلا به اعتیاد هستند را هر چه سریع تحت درمان قرار داد، زیرا اگر درمان نشوند آسیب‌های بسیاری برای خود، خانواده و جامعه نیز خواهند داشت.

 رئیس اداره بهزیستی شهرستان گناوه در پایان ضمن قدردانی از تمامی کسانی که در راه اندازی این مرکز همکاری داشتند خواستار حمایت از تمامی مراکز تحت نظارت بهزیستی درسطح شهرستان شد.

لازم به ذکر است مرکز ترک اعتیاد رهایی از اسارت  تنها مرکز  دارای مجوز رسمی از بهزیستی در شهرستان گناوه می باشد.

کد خبر 116196

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد