شهرتهران | تقدیر مدیر بهزیستی از زنان سرپرست خانوار

همزمان با هفته بهزیستی و در اختتامیه نمایشگاه محصولات زنان سرپرست خانوار مدیر بهزیستی شهرتهران از زنان توانمند تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمود برزگر ضمن حضور در این نمایشگاه و عرض تبریک به مناسبت هفته بهزیستی گفت: هفته بهزیستی ایام تمرکز و توجه به عدالت، رفاه و سلامت جامعه است. بسط عدالت اجتماعی، فراهم آوردن رفاه عمومی و ارتقاء کیفیت زندگی اقشار مختلف مردم سرلوحه برنامه ریزی در طرح های دولتی است و همواره مورد توجه مسئولان و متولیان امر قرار داشته است.

مدیر بهزیستی شهرتهران در ادامه افزود: بدون شک جامعه‌ای که امنیت در آن نباشد سلامت نیز نخواهد بود، لذا می‌طلبد نهادهای حمایتی تلاش خود را در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و بی‌بضاعت به کار بگیرند که در این راستا جا دارد به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد تأسیس سازمان بهزیستی از زنان سرپرست خانوار که تلاش های بی وقفه در جهت خودکفایی خود و خانواده خویش دارند تقدیر و تشکر کنم.

این مسئول در ادامه عنوان کرد: زنان سرپرست خانوار به سه گروه بی سرپرست، بدسرپرست و خود سرپرست تقسیم می شوند و این افراد نیاز به حمایت دارند و نباید در جامعه اسلامی رها شوند، واقعیت آن است که در کشورهای مختلف دنیا روی توانمندسازی زنان سرمایه‌گذاری می‌کنند و از ظرفیت آنها برای اقتصاد کلان کشور بهره می گیرند.

کد خبر 114106

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد