ورامین |دیدار دادستان عمومی انقلاب اسلامی و معاون دادستان با رئیس و پرسنل بهزیستی

همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی دادستان عمومی انقلاب اسلامی و معاون دادستان با رئیس و مسئولین و پرسنل بهزیستی ورامین دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی شمس دادستان عمومی انقلاب اسلامی به همراه  خرازی معاون دادستان  با ثامنی راد رئیس اداره بهزیستی و مسئولین و پرسنل در سالن اجتماعات  شهید قاسم سلیمانی در اداره بهزیستی ورامین دیدار کرد.
 
دادستان عمومی انقلالب اسلامی  گفت در زمینه های مختلف رسیدگی به  مسائل کودکان کار و خیابانی، مراکز شبه خانواده، دختران و زنان آسیب دیده اجتماعی، کمپ ماده ۱۶ معتادین متجاهر و  … دارای ارتباط کاری نزدیک و پیوسته هستند. وی در ادامه گفت  بهزیستی حوزه پراهمیت و حساسی می باشد و تا حدودی با وظایف متعدد این نهاد حمایتی آشنایی دارم.

همچنبن افزود: کار بهزیستی ارزش قضاوت دارد وظایف بهزیستی هر روز در حال گسترده تر شدن است و نیاز به بازیابی دارد و ما در دادسرا نیز به عنوان  دستگاه قضا تمام ظرفیت های قانونی برای حمایت از این نهاد خدمتگزار استفاده خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم در راستای خدمت به جامعه هدف بهزیستی گامی برداریم.

وی با اشاره به اینکه برای  توانمند سازی و ساماندهی  و به منظور حل مشکلات جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی، از دستگاه های غیر دولتی موسسات  و خیریه ها در  راستای کمک  حمایتی، استفاده میشود مراقب باشیم  که جامعه هدف بهزیستی بعنوان طعمه درقالب فرارمالیاتی پولشویی و ابعاد اجتماعی دیگر ...مورد سوء استفاده قرار نگیرند.

ثامنی راد رییس اداره بهزیستی نیز اظهار داشت: به لحاظ ارتباط کاری با بهزیستی و دستگاه قضا در بحث پیشگیری و کاهش آسیبهای اجتماعی، و با توجه به اهمیت تامین امنیت همکاران اورژانس اجتماعی در ماموریت های کاری و نیز لزوم حمایت قضایی از بسیاری از فعالیت های بهزیستی، مقرر شد در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و تسهیل خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی، نیازمند همراهی، مساعدت و همکاری بیش از پیش دادستانی هستیم.

وضعیت آسیب های اجتماعی و راه های کنترل و کاهش آن، قانون حمایت از کودکان و نوجوانان، فرزندخواندگی، و ساماندهی معتادین متجاهر و متکدیان از مهم ترین موضوعات مطرح در این دیدار بود.
 
گفتنی است در پایان این دیدار  از زحمات رئیس اداره بهزیستی و کارکنان بهزیستی شهرستان تقدیر شد.

کد خبر 113864

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد