در رسانه| بهره برداری از ۱۰۹ طرح مسکن و اشتغالزایی مددجویان بهزیستی چهارمحال و بختیاری

۱۰۹ طرح مسکن و اشتغالزایی مددجویان بهزیستی چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، ۱۰۹طرح مسکن و اشتغالزایی برای مددجویان بهزیستی چهارمحال و بختیاری همزمان با هفته بهزیستی و به صورت ویدیو کنفرانس بهره‌برداری و افتتاح شد.
مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاح طرح‌های مسکن و اشتغال مددجویان از واگذاری ۷۸مسکن به مددجویان زیرپوشش این نهاد همزمان با هفته بهزیستی خبر داد و گفت: برای ساخت این واحدهای مسکونی به خانواده‌های ۲ معلولی و تک معلولی بیش از هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شد.
وی از راه‌اندازی ۳۱ طرح اشتغالزایی مثل حوزه پنل خورشیدی، دامداری، خدماتی و مشاغل خبر داد و گفت: برای ایجاد این طرح‌های اشتغال‌زا ۴۶ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.
مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سهم اشتغال استان برای جامعه هدف بهزیستی در سالجاریهزار و ۵۰۰ نفر است، گفت: برای راه‌اندازی این طرح‌های اشتغال‌زا تسهیلات ارزان قیمت به ازای هر شغل یک میلیارد و ۵۰۰ میلون ریال تسهیلات پرداخت می‌شود.
سلیمانی از افتتاح یک مرکز شبانه‌روزی خدمات‌رسانی به بیماران روانی مزمن با اعتبار بخش غیردولتی و پرداخت یارانه به ازای هر مددجو ۳۷ میلیون ریال خبر داد و گفت: این مرکز ظرفیت ۵۰ بیمار را دارد.
به گفته وی، یک مرکز روزانه خدمات‌رسانی به بیماران روانی مزمن با اعتبار بخش خصوصی و ظرفیت ۳۰ نفر برای ارائه خدمات توانبخشی، مددکاری، روانشناسی و توان‌پزشکی راه‌اندازی شد.
مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری از راه اندازی ۱۰ پایگاه هنر درمانی در مناطق روستایی با ۱۸ میلیارد ریال خبر داد.

کد خبر 113835

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد