بازدید رئیس بهزیستی بوکان از طرح های اشتغال زایی

به مناسبت هفته بهزیستی رئیس ، کارشناسان اشتغال و توانبخشی بهزیستی شهرستان بوکان ، از برخی طرحهای اشتغالزایی موفق بهزیستی شهرستان که باکمک تسهیلات دریافتی از سازمان موفق به اشتغال یا توسعه آن شده و کسب و کار موفقی راه اندازی نموده اند، بازدید کرد.

به گزارش روابط عموی اداره بهزیستی شهرستان بوکان ،

در این بازدید مسعود شجاعی رئیس اداره بهزیستی شهرستان بوکان در خصوص متقاضیان تسهیلات اشتغالزایی گفت: اشتغال یکی از مولفه های توانمند سازی  جامعه هدف و یکی از اهداف مهم سازمان بهزیستی است  که در همین راستا تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان واجد شرایط پرداخت می‌شود؛
وی ادامه داد: علاوه براین از دیگر خدمات بهزیستی حمایت از اشتغال مددجویان، توانمند سازی جامعه هدف، آموزشهای مهارت شغلی با همکاری فنی و حرفه ای و پرداخت بخشی از حق بیمه کارفرمایی و بیمه خویش فرمایی می باشد.

شجاعی ادامه داد : اعتبارات خوداشتغالی بهزیستی باهدف تشویق و حمایت کسب و کارهای موفق و توانمند سازی جامعه هدف  براساس سطح طرح ارائه شده، اختصاص و پس از تکمیل پرونده به بانک عامل معرفی می گردند.
رئیس بهزیستی بوکان ، با قدردانی از بانک های عامل، بر تعامل و هماهنگی  بیشتر با روسای بانک ها در جهت کمک به جامعه هدف سازمان تاکید کردند.

کد خبر 113785

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد