برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی توسط اورژانس اجتماعی بهزیستی شاهین دژ

بمناسبت فرا رسیدن ماه محرم کارشناسان اورژانس اجتماعی بهزیستی شاهین دژ یک دوره آموزشی با عنوان پیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزار کردند .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

کارشناسان اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان شاهین دژ با حضور در مسجد حضرت ابوالفضل محله قزلناو یک دوره آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی برای زنان سرپرست خانوار و همچنین مددکاری رایگان برای آنان برگزار کردند .
مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ ضمن تقدیر از کارشناسان اورژانس اجتماعی شهرستان گفت : کارشناسان اورژانس اجتماعی ۱۲۳ بهزیستی شاهین دژ با حضور در محلات آسیب خیز و برگزاری دوره های آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ... برای زنان و مردان این محلات گامی مهم در جلوگیری از آسیب برمیدارند .
وی افزود ؛ مجموعه آسیب‌های مشخص شده از سوی شورای اجتماعی کشور موارد ذیل در این دسته قرار می‌گیرند: مناطق بحرانی و حاد که بیکاری در آنها بشدت زیاد است، زندانیان و خانواده زندانیان، زنان سرپرست خانوار، مدیریت سواحل و تفرجگاه‌ها، حاشیه‌نشینی و بافت فرسوده، آسیب‌های اجتماعی کودکان (نظیر بدسرپرستی و کودکان کار)، فقر و نابرابری می باشد .
داداشیان تصریح کرد ؛ برنامه‌های عملیاتی دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی برای عناوین از جمله آسیب‌های اولویت دار کشور که شامل اعتیاد ، طلاق ، مفاسد اخلاقی ، حاشیه نشینی و مناطق حاد و بحرانی تمرکز و تجمیع پیدا می کند .
رئیس بهزیستی شاهین دژ خاطر نشان کرد ؛ سه اولویت اول ، یعنی اعتیاد ، طلاق و مفاسد اخلاقی بعنوان مهم ترین آسیبهای در محلات آسیب خیز در مرکز اورژانس اجتماعی ۱۲۳ مورد شناسایی قرار گرفته است .
گفتنی است این دوره آموزشی برای ۳۰ نفر از زنان سرپرست خانوار در محله قزلناو توسط روانشناسان اورژانس اجتماعی بهزیستی شاهین دژ برگزار و بروشور های مربوط به این موضوع در بین شرکت کنندگان نیز توزیع گردید .

برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی توسط اورژانس اجتماعی بهزیستی شاهین دژ

برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی توسط اورژانس اجتماعی بهزیستی شاهین دژ

کد خبر 111772

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد